Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9331Dodané zboží neodpovídá objednávce a ani ceně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 7 lety

Vladimír Kotora

Znění stížnosti

Objednal jsem si na slevisku 3 x jednu věc a 1 x další.
Nechci to specifikovat, poslali mi z těch 3x jen jednu,k tomu další uplně jiné věci a tu co byle jedna položka poslali v jiné kapacitě, samozřejmě menší.Takže zboží neodpovídá ani zaplacené částce. Objednané zboží jsem měl od konce roku 2015, na mé dotazy emailem o dodání přicházeli jen automatické odpovědi. Na uvedené tel. číslo se dovolat nelze, buď je vypnuté, nebo obsazené.


Produkt

Zaslané jiné zboží než jsem si objednal a zaplatil


Požadované řešení

Vzhledem k tomu jak to celé vypadá, mi postačí vrátit rozdíl v ceně zboží. Sice to, co jsem dostal sám nevyužiju, ale někomu to daruji, třeba to někoho narozdíl ode mne potěší.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 14:22, před 7 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.

Dle všeobecných obchodních podmínek portálu slevisko.cz je možné reklamovat zboží na adrese provozovny prodávajícího: Jadako s.r.o., Na Harfě 712/7, 190 00 Praha 9 - Vysočany, a to buď prostřednictvím poštovních nebo zásilkových služeb, nebo osobně.

Reklamační list je možné vyhledat na webových stránkách společnosti (www.slevisko.cz/public/useruploads/files/reklamační_list_slevisko.cz.pdf). Spotřebiteli doporučujeme před odesláním zboží společnost kontaktovat, pokud to bude možné (např. telefonicky) a ověřit si postup pro uplatnění reklamace. Takto je možné předejít případným nedorozuměním.

Pokud bude zboží k reklamaci zasláno s využitím provozovatele poštovních služeb, platí vyvratitelná právní domněnka, že zásilka došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Tento den bude považován za den, kdy byla reklamace uplatněna. Rozhodující bude prokázat, že zboží bylo k reklamaci opravdu odesláno.

Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od kupní smlouvy odstoupit.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2016 11:48, před 7 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dnes jsem firmu osobně navštívil a výměna zboží proběhla absolutně bez problémů. Dle komunikace s paní co mi zboží vydávala je problém v jednom člověku, který si neustále plete objednávky, které posílá jinam a následně asi své problémy maskuje nekomunikací se zákazníky. Ale to prosím berte s rezervou. Chci jen sdělit, že je vše v pořádku. Přesto děkuji za pomoc."

Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.