Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9337Nedodání zboží / nevrácení uhrazené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2016, před 5 lety

Blanka Sadilová

Znění stížnosti

V e-shopu www.levnynakupcz.cz jsem si dne 1.9.2015 objednala zboží v celkové hodnotě 442,-Kč včetně dopravy. Tato částka byla obchodu poukázána prostřednictvím GoPay a téhož dne stržena z mé kreditní karty.
Vzhledem k tomu, že mi od e-shopu přišla informace, že produkty z mé objednávky jsou vyprodané, doslovně:

OBJEDNÁVKA DVJHPXJVR - PRODUKT(Y) JE/JSOU VYPRODANÝ(É)
Bohužel, jedna nebo více položek není v současné době na skladě. To může způsobit mírné zpoždění dodávky objednaného zboží. Přijměte, prosím, naši omluvu a ujištěni, že se snažíme o co nejrychlejší řešení.

a já na dodání celkem pospíchala, požádala jsem provozovatele o stornování objednávky.
Paní Jarošová reagovala s tím, že uvedené informace jsou pouze potvrzení dodací doby, která je u zboží uvedena.
I přesto jsem ji požádala o stornování objednávky a vrácení uhrazeného obnosu.

Ovšem nic se nestalo a při dalších třech urgencích (26.10.2015, 2.11.2015 a 14.1.2016) na jedinou emailovou adresu info@levnynakupcz.cz uvedenou na stránkách e-shopu už mi přišla vždy jenom jedna z následujících odpovědí:

Dobry den/ vecer.
VELICE SE OMLOUVÁME,ALE DOŠLO K VÝPADKU SYSTÉMU NA KTERÉM BĚŽÍ EMAIL A DOŠLO KE ZTRÁTĚ TÉMĚŘ VEŠKERÉ KONVERZACE. POKUD JSTE NÁS KONTAKTOVALI JIŽ DŘÍVE,PROSÍME O ZASLÁNÍ NEJLÉPE CELÉ KOMUNIKACE,ABYCHOM VĚDĚLI O CO SE JEDNÁ. OMLOUVÁME SE ZA TUTO KOMPLIKACI.
Potvrzujeme prijeti prijeti Vaseho emailu.
Odpověď dostanete co nejdříve,nejdéle do 48 hodin.
Lenka Jarosova
wwww.levnynakupcz.cz

nebo:

Dobry den/ vecer.
Potvrzujeme prijeti prijeti Vaseho emailu.
ODPOVÍME DO 48 HODIN V PRACOVNÍ DNY OD 9:00 DO 17:00
Lenka Jarosova
wwww.levnynakupcz.cz

Na telefonním čísle e-shopu 608 033 350 nikdo nereaguje ani na volání, ani na SMS.
Objednané zboží nedorazilo, ani jsem nedostala informaci o stornování objednávky a ani uhrazená částka mi nebyla vrácena.

Asi v tom nejsem sama, neboť na vašem webu www.vasestiznosti.cz jsem nalezla dalších 6 stížností na nedodání zboží a nevrácení uhrazené částky.

B.Sadilová


Produkt

Objednávka: DVJHPXJVR Vytvořená 2015-09-01 09:51:36 >> 2x Zadní kryt pro LG F60 - Já padouch mimoni


Požadované řešení

Vrácení uhrazené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 12:46, před 5 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2016 22:00, před 5 lety

Dobrý večer, u Vaší objednávky není evidováno odstoupení od kupní smlouvy,které je potřeba zaslat na náš email. Teprve poté,je možné odeslat platbu zpět. A to v zákonné lhůtě. Omlouvám se za pozdní odpověď,bohužel jsem si nevšimla příspěvku zde.

Lenka Jarošová


Blanka Sadilová

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2016 07:25, před 5 lety

Dobrý den, paní Jarošová,

to nemáte pravdu. Nejen, že jsem několikrát urgovala nedodané zboží a žádala vás o návrh řešení, ale oficiální odstoupení od smlouvy jsem vám zaslala na váš email info@levnynakupcz.cz dne 19.1.2016, tedy již před měsícem. Znění emailu přikládám.

Prosím nevymlouvejte se a vraťte mi uhrazený obnos na v zaslaném odstoupení uvedené číslo účtu!

Blanka Sadilová

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 14:04, před 5 lety

Pokud bylo odstoupeno od smlouvy, ruší se kupní smlouva od počátku a prodávající je povinen spotřebitelce vrátit všechny peněžní prostředky, které od ní při prodeji věci převzal. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou mu spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 12:08, před 5 lety

Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.