Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#9510Nedodané a předem zaplacené zboží – e-shop www.vyprodej-zbozi.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2016, před 4 lety

Petra Kalibová

Znění stížnosti

Dne 16.1.2016 jsem na www.vyprodej-zbozi.cz objednala zboží v ceně 558,- Kč. Na e-mail mi přišlo potvrzení o přijetí objednávky a podklady k platbě. Platbu převodem z mého účtu jsem zadala ihned, peníze z účtu odešly 18.1.2016. 2x jsem zasílala svou urgenci e-mailem na e-mail uvedený v obchodních podmínkách. Ve druhém e-mailu byla paní Radové prodloužena lhůta pro dodání zboží do 29.1.2016 (pokud je zboží skladem), nebo ať jsou mi ihned vráceny peníze na můj účet (pokud zboží skladem není). Na e-maily nikdo nereaguje. Zkoušela jsem volat na číslo mobilu, které je uvedeno na webových stránkách e-shopu, ale neexistuje. Zboží mi dodáno nebylo a peníze mi také nebyly vráceny na účet.


Produkt

Díky němu už nebudete potřebovat žádná kladiva, hřebíky, lanka či skoby. - 1.00 ks: 229 Kč, Plyšový SpongeBob 37cm - 1.00 ks: 249 Kč, Poštovné při platbě předem: 80,- Kč


Požadované řešení

Žádám ihned o vrácení peněz na můj účet, neboť ze strany paní Radové nebyly dodrženy obchodní podmínky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2016 15:49, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.


Petra Kalibová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.2.2016 15:22, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Po mé další e-mailové urgenci a vaší žádosti o vyjádření společnosti se mi paní Radová ozvala, že jí SpongeBob přišel, ale v menší velikosti a jestli mi ho může i přesto zaslat (rozdíl peněz mezi objednaným SpongeBobem a tím menším prý vrátí v zásilce). Dnes 29.2.2016 mně byla zásilka doručena s menším SpongeBobem a i s druhou částí mé objednávky. Peníze (jako rozdíl mezi SpongeBoby) vloženy nebyly, ale s tím jsem ani nepočítala. Jsem ráda, že to dopadlo alespoň takto, a to i díky vám. Moc vám děkuji za pomoc.