Společnost


PR Asteroid s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9524Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2016, před 5 lety

Vladimír Levý

Znění stížnosti

Dne 6.12.2015 jsem přes stránky nákupvakci.cz objednal a zaplatil dva fotoobrazy (http://www.nakupvakci.cz/cs/fotoobrazy-asteroid/.)Celková cena byla 598 Kč t.j. 299 Kč za jeden. Peníze jsem okamžitě po obdržení voucheru odeslal bankovním převodem na uvedený účet.Také jsem odeslal požadované fotografie. To bylo asi 1/2 hodiny po objednávce. Do dnešního dne jsem objednané obrazy nedostal. I když jsem obrazy u firmy několikrát urgoval, vždy jsem dostal ujištění,že už je odesílají nebo že odešlou v pondělí a pod. a tak byl zase termín dodání posunut. Moji korespondenci s mohu dodat. Při poslední urgenci mi pracovník tiskárny slíbil, že mi druhý den zavolá obchodní zástupce firmy a vše vyřešíme. To bylo 22.1.2016 a skutečně mi 23.1.2016 zavolal a s velkou omluvou mi sdělil, že nemají rámy avšak ty přijdou po neděli a do konce týdne bude vše vyřešeno. Jakmile rámy přijdou tak mne bude informovat. Bohužel rámy asi nepřišly protože do dnešního dne se nikdo neozval. Myslím si, že jsem rozumný člověk a dokážu ledasco pochopit ale to, jak firma tvrdošíjně odmítá sdělit důvod proč se takto chovají, to pochopit nedokážu.Jedině snad že jsou to podvodníci.


Produkt

2x fotoobraz na plátně a rámu velikosti 50x40 cm


Požadované řešení

Urychlené dodání objednaných obrazů, odpuštění nehorázného poštovného 120Kč za jeden(dva nejednou nelze, nutno objednat jednotlivě) nebo jako poslední možnost případné vrácení 598 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2016 09:53, před 5 lety

V případě nákupu prostřednictvím slevového portálu je třeba si prostudovat všeobecné obchodní podmínky, ve kterých bude uvedeno, zda-li je kupní smlouva uzavřena přímo se slevovým portálem anebo obchodníkem (prodejcem zboží či poskytovatelem služby).

Pokud by byla kupní smlouva uzavřena s prodejcem zboží musí se spotřebitel nejprve pokusit domluvit přímo s ním na poskytnutí plnění. Pokud při uzavření smlouvy byla stanovena platnost voucheru a spotřebitel s ní byl seznámen, souhlasil s podmínkami kupní smlouvy, je třeba uplatnit slevový kupón u prodejce po dobu platnosti voucheru.

Pokud tedy byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kupónu. Slevový portál zde vystupuje zpravidla pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.

Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.

Je třeba si prostudovat obchodní podmínky slevového portálu, jestli neručí za dodavatele a v případě odstoupení od smlouvy či v případě nedodání zboží, by pak mohl spotřebitel vznášet nároky na vrácení peněz u něho. Velké slevové portály toto umožňují, ale je nutné si to ověřit v obchodních podmínkách. Bude-li uvedena tato možnost, tak bude postup stejný jako výše uvedený, ale vše bude adresováno slevovému portálu.

Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou podnikatele, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2016 13:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.