Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9620Neodbytnost prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2016, před 6 lety

Eva Štolbová

Znění stížnosti

Vaše prodejkyně paní Lojdová nereaguje na mé písemné oznámení, že ji odebírám souhlas používat mé osobní údaje a obtěžuje mě posíláním katalogu (který již rok zavřený vyhazuji) a zasíláním sms zpráv. Předem jsem ji upozorňovala, že jde o jednorázový nákup, potřebovala jsem něco od Vás pro někoho. Já podobný vlezlý přístup prodejců neakceptuji a jsem připravena podat trestní oznámení za nepovolené používání osobních údajů. I o této eventualitě jsem paní Ladu Lojdovou informovala.
Skutečně chcete po Vašich prodejcích, aby se takto chovali?
S pozdravem Eva Štolbová


Požadované řešení

Vymezení hranic pro sociálně dosti nechápavou paní Ladu Lojdovou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 10:48, před 6 lety

Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.