Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 4 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Hana Dlouhá |
Zamítnutá záruční reklamaceDatum publikace: 22.4.2025 |
v řešení |
|
Radek Koukal |
Neuznaná reklamace a arogance při vyřizování reklamaceDatum publikace: 6.2.2025 |
v řešení |
|
Martin Hájek |
Nedodržení zákonné lhůty reklamace a neochota k řešeníDatum publikace: 7.2.2025 |
v řešení |
|
Veronika Pilecká |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 27.11.2024 |
v řešení |
|
Stanislav Sajdl |
Neuznaná reklamace - 4x stejná závadaDatum publikace: 2.12.2014 |
vyřešeno |
|
Šárka Poláčková |
Nevrácení poštovného při vrácení zboží v zákonné lhůtěDatum publikace: 17.2.2017 |
vyřešeno |
![]() |
Pavel Všetečka |
Reklamace/neautorizovaný zásah/poškozeníDatum publikace: 4.6.2015 |
vyřešeno |
![]() |
Eva Bartoňková |
Špatně vyřízená reklamaceDatum publikace: 17.4.2023 |
vyřešeno |
![]() |
Michal Knytl |
Odstoupení od kupní smlouvyDatum publikace: 4.12.2014 |
vyřešeno |
![]() |
Martin Modl |
Neuznaná 3. reklamace stejné závady - závada se v servisním středisku neprojevilaDatum publikace: 13.2.2015 |
vyřešeno |