| Počet nahlášených stížností: | 3 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Matej Novák |
Neodpovídá na email. V podmínkách pro vrácení nebo reklamaci jsem se dočetl, že reklamace nebo vrácení do 14 dnů se má zasílat na adresu uvedenou, avšak uvedená není. Nekomunikují.Datum publikace: 19.6.2025 |
uzavřeno |
|
| Marketa Cermakova |
Nedostala jsem v rámci větší objednávky 1 položku a nikdo se mnou 1,5 měsíce nekomunikujeDatum publikace: 28.11.2025 |
v řešení |
|
| Adam Matějka |
Neodpovídá na e-mailDatum publikace: 2.2.2023 |
uzavřeno |