| Počet nahlášených stížností: | 4 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Jitka Zaoralová |
Společnost nekomunikuje, nereaguje na e-maily - Ohromne.czDatum publikace: 6.1.2023 |
uzavřeno |
|
| Petr Křivánek |
Zboží nedodáno ani po třech měsících, platba předem nevrácenaDatum publikace: 12.4.2021 |
uzavřeno |
|
| Jitka a Jan Tláskalovi |
Nedodané zboží a nevrácení platbyDatum publikace: 8.10.2020 |
uzavřeno |
|
| Kateřina Moravcová |
Storno objednávky - nevrácení penězDatum publikace: 24.6.2020 |
uzavřeno |