Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

75.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (143 z 190)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 59 hodnocení od spotřebitelů help

#10054Nefunkční LG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2016, před 10 lety

Jan Zeithammer

Znění stížnosti

Dobry den,
diky aktualizaci nam nefunguje zvuk pri zapojeni HDMI kabelem.

Musime mit tv zapojenou pres scart kabel a proto mame strasny obraz a programy hd jsou nam k nicemu.

Po telefonickem hovoru jste nam rekli,ze na tom pracujete a slibili,ze co nejdrive vyresite.

Uz je to vice nez rok a nic se nedeje.

Dekuji za vyrizeni.


Produkt

Televize Lg


Požadované řešení

Fungujici zvuk pri spusteni pres hdmi kabel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 10:28, před 10 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že poskytovaná služba nefunguje tak jak má, má právo tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Podnikatel je povinen uplatněnou reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 09:56, před 10 lety

S klientem jsme se spojili a dohodli se na výměně stávajícího set-top-boxu za nový HD DVR mediabox, který je po připojení přes HDMI kabel kompatibilní se softwarem televizoru klienta. Klient tak bude moct bez problémů sledovat kanály v HD kvalitě a s kvalitním zvukem.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2016 07:57, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2016 10:10, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.