Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obdržel jsem dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o., který zní takto:,,
Vážený zákazníku,
Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní skužbou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku, kde vysloveně opakujete částku, kterou na místě zaplatíte doručovateli a vysloveně souhlasíte s odesláním a s obchodními podmínkami a s tím že zásilku přeberete od kurýra, což se nestalo. Dle zákona je dle paragrafu § 1820 obchod uzavřený na dálku i po telefonu platný. V případě zájmu je možné balíček zaslat znovu na naše náklady poštou na dobírku 1990 Kč a v případě převzetí by byl požadavek výše a tento dopis stornován.
Jsem si vědom, že v loňském roce mne kontaktovala mne kontaktoval nějaký pán a kladl mi otázky ohledně správné péče o můj chrup ale nejsem si vědom, že bych si přál od nich zakoupit kartáček v hodnotě 1990 Kč ani toho, jaké jsou následky nepřevzetí. Nevím ke na mne vzali adresu, jelikož jsem ji jim nenadiktoval. Celý dopis mi přijde velmi podivně napsán a i to, že společnost nemá ani internetové stránky ani telefon kam bych se mohl obrátit. Prosím o radu. Částku neuhradím aby nedošlo k uznání dluhu, ale bojím se, že mne budou nadále obtěžovat. Prosím o radu. Děkuji Vám.
Dominik Bušek
Nechci abych platil částku kterou přeci nedlužím
|
Tweet |