Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10137Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2016, před 8 lety

Stanislav Plachý

Znění stížnosti

Objednali jsme u výše uvedené firmy Elektrický pilník na chodidla + 4 ks náhradní hlavice. Zboží nám bylo doručeno 10.12.2015,balíček byl neúplný, chyběly 4 ks náhradní hlavice, toto jsme obratem reklamovali. Majitel J. Končický přislíbil, že chybějící díly hned odešle(18.12.2015)Do dnešního dne (16.3.2016)nám nebyly chybějící díly doručeny, samotný přístroj, po jednom použití přestal fungovat. Vše jsme zabalili do původního obalu a odeslali doporučeným balíčkem české pošty na sídlo firmy k reklamaci.Na tuto skutečnost nikdo nereagoval. Telefonicky se mně, po mnoha pokusech podařilo spojit s panem Končickým, kde jsem urgoval výměnu neúplné a vadné zásilky. Opět nikdo nic neřešil a telefony nám již nikdo nebere. Jsme bezradní, jak dál postupovat.


Produkt

Elektrický pilník na chodidla model 486, 4 ks náhradní hlavice - model 486


Požadované řešení

Žádáme navrácení celé finanční částky 868 Kč, + náklady na doporučený balíček ve výši 107 Kč.
Číslo poštovní zásilky: BX 059 659 5364 X
Celkem žádáme k náhradě: 975 Kč
Na účet u České spořitelny: 0212142043/0800


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému