Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od prosince 2014 pravidelně odebírám balíčky. Nikdy nebyl problém, i když jsem četla spoustu negativ. Z původní adresy od rodičů jsem se přestěhovala chvíli po začátku odběru, ale několikrát do týdne si jezdím pro poštu. Vždy jsem měla balíček od mamky připravený. Ale najednou dlouho nic, pak jeden balíček po dlouhé době. Podívala jsem se tedy dnes 17.3.2016 na svůj účet na stránka helvetia.cz, protože jsem někam zašantročila složenku, abych zaplatila a je tam 5 neuhrazených balíčků.
Nechci se tu hádat o penězích a o vině, vše jsem uhradila, protože se nechci dostat do zbytečných problémů. Dnes jsem se od 15:00 snažila dovolat na infolinku z důvodu zrušení pravidelného zasílání a dlouho nic, pak jako by někdo telefon zvedl, hned položil a hovor se ukončil.
Prosím o okamžité ukončení pravidelného zasílání na zákaznické číslo 2884362.
Děkuji Vendula Balcarová
Okamžité zrušení zasílání pravidelné zásilky.
|
Tweet |