Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#10156Ukončení zasílání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2016, před 8 lety

Vendula Balcarová

Znění stížnosti

Dobrý den,

od prosince 2014 pravidelně odebírám balíčky. Nikdy nebyl problém, i když jsem četla spoustu negativ. Z původní adresy od rodičů jsem se přestěhovala chvíli po začátku odběru, ale několikrát do týdne si jezdím pro poštu. Vždy jsem měla balíček od mamky připravený. Ale najednou dlouho nic, pak jeden balíček po dlouhé době. Podívala jsem se tedy dnes 17.3.2016 na svůj účet na stránka helvetia.cz, protože jsem někam zašantročila složenku, abych zaplatila a je tam 5 neuhrazených balíčků.

Nechci se tu hádat o penězích a o vině, vše jsem uhradila, protože se nechci dostat do zbytečných problémů. Dnes jsem se od 15:00 snažila dovolat na infolinku z důvodu zrušení pravidelného zasílání a dlouho nic, pak jako by někdo telefon zvedl, hned položil a hovor se ukončil.

Prosím o okamžité ukončení pravidelného zasílání na zákaznické číslo 2884362.

Děkuji Vendula Balcarová


Požadované řešení

Okamžité zrušení zasílání pravidelné zásilky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému