Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:230
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#10156Ukončení zasílání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2016, před 5 lety

Vendula Balcarová

Znění stížnosti

Dobrý den,

od prosince 2014 pravidelně odebírám balíčky. Nikdy nebyl problém, i když jsem četla spoustu negativ. Z původní adresy od rodičů jsem se přestěhovala chvíli po začátku odběru, ale několikrát do týdne si jezdím pro poštu. Vždy jsem měla balíček od mamky připravený. Ale najednou dlouho nic, pak jeden balíček po dlouhé době. Podívala jsem se tedy dnes 17.3.2016 na svůj účet na stránka helvetia.cz, protože jsem někam zašantročila složenku, abych zaplatila a je tam 5 neuhrazených balíčků.

Nechci se tu hádat o penězích a o vině, vše jsem uhradila, protože se nechci dostat do zbytečných problémů. Dnes jsem se od 15:00 snažila dovolat na infolinku z důvodu zrušení pravidelného zasílání a dlouho nic, pak jako by někdo telefon zvedl, hned položil a hovor se ukončil.

Prosím o okamžité ukončení pravidelného zasílání na zákaznické číslo 2884362.

Děkuji Vendula Balcarová


Požadované řešení

Okamžité zrušení zasílání pravidelné zásilky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 12:06, před 5 lety

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že zboží spotřebitelce dodala. Nebylo-li objednané a zaplacené zboží dodáno, může spotřebitelka žádat jeho dodání. Nebude-li zboží dodáno ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených peněžních prostředků. Pokud by společnost nevrátila spotřebitelce peněžní prostředky, obohatila by se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Pokud bude výpověď zaslána s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že výpověď byla společnosti doručena třetí pracovní den po odeslání.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2016 12:19, před 5 lety

Dobrý den,

tato situace nás opravdu velice mrzí. Na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádný kontakt, ani telefonický ani poštou či emailem. Neobsloužený hovor necháváme prověřit, kde se stala chyba, v každém případě to nebyl záměr. Zákaznická linka funguje a je k dispozici každý pracovní den od 8 do 17 hodin, hovory se snažíme co nejrychleji a nejkvalitněji obsluhovat.

Doplněk stravy VenusDerma Vám zasíláme od prosince 2014 a jak správně píšete vše probíhalo v pořádku, jak expedice zásilek tak platby. Neuhrazené zásilky evidujeme od listopadu 2015. Zasílali jsme však stále na stejnou adresu tak jako v minulosti. Níže zasílám rozpis neuhrazených zásilek:

VS 2884362018 - expedice 15.11.2015
VS 2884362019 - expedice 6.12.2015
VS 2884362020 - expedice 27.12.2015
VS 2884362021 - expedice 17.1.2016
VS 2884362022 - expedice 7.2.2016

Zasílání se již automaticky ukončilo a nic dalšího nebude expedováno. V každém případě pokud jste zásilky neobdržela, není potřeba je tedy hradit. Rádi Vám zašleme formulář tzv. Čestné prohlášení ve kterém nám svým podpisem pouze potvrdíte, že jste daný počet zásilek neobdržela a my zde na základě podepsaného Čestného prohlášení zásilky odepíšeme a sami si uděláme reklamaci s Českou poštou,

Pokud jste peníze již zaslala i přesto Vám nabízíme zaslání tohoto formuláře a po jeho obdržení Vám peníze vrátíme zpět na účet.

Děkujeme za řešení této záležitosti a pevně věříme, že naší dlouholeté zákaznici vyjdeme nyní maximálně vstříc.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke


Vendula Balcarová

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2016 19:44, před 5 lety

Moc děkuji za vyjádření paní Dominiko. Vše jsem zaplatila a dále bych to nerada řešila. Nechci přidělávat další starosti. Přeji hezký večer, Vendula Balcarová

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2016 10:38, před 5 lety

Vážená paní Balcarová,

rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Pokud jste zásilky uhradila a dále je to pro Vás uzavřené, samozřejmě budeme Vaše stanovisko akceptovat, ale jak jsem psala prvně, stále Vám nabízím možnost Čestného prohlášení - odpisu zásilek a vrácení částky na Váš účet.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke


Vendula Balcarová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2016 11:18, před 5 lety

Hodnocení: