Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
můj případ je totožný s ostatními:moje 81letá máma podepsala podomnímu prodejci přechod k LAMA Energy a.s.(LE),jako "bonus" obdržela 5 ks žárovek od BLUE OCEAN Man. s.r.o. (BOM).Ukázalo se,že nabídka LE není tak výhodná, jak bylo prezentováno, od smluv na plyn a el.en. jsme v zákonné lhůtě úspěšně odstoupili. Žárovky byly doručeny 16.3.2015, kupní sml. obsahují právní vady: na jedné není uvedeno datum, nelze tedy začít počítat 14denní lhůtu pro vrácení žárovek, druhou kupní sml. na jméno mého otce podepsala na radu kurýra máma. Kupní sml.byly 2 - el.en. na otce, plyn na mámu. 5 ks nepoužitých žárovek jsme vrátili s Odstoupeními od kupních smluv a průvodním dopisem 30.6.15 (s doručenkou) BOM, bez reakce. 16.12.15 přišly 2 faktury za žárovky v hodnotě 3 146 Kč, vráceny s dopisem 23.12.15 (s doručenkou) BOM, bez reakce.Po reportáži v "Černých ovcích" na toto téma 9.2.16 jsem napsala Ing. J. Smičkovi (BOM) 15.2.16 (s doručenkou), bez reakce. Navíc otec 16.2.16 zemřel. Nyní tedy čekáme, co bude. Žárovky jsou nepoužité vráceny od 30.6.15. Fakturovaná cena je zcela neadekvátní. Smlouvy na energie byly vypovězeny úspěšně. Navíc v Olomouci je zákaz podomního prodeje, prodejce LE tento zákaz porušil.
Požaduji od společnosti BLUE OCEAN Management s.r.o. písemné vyjádření, že záležitost byla vrácením 5 ks nepoužitých žárovek uzavřena a skončena. V TV reportáži Ing. J. Smička uvedl, že společnost BOM bude k jednotlivým případům tohoto typu přistupovat individuálně a "...rozhodne ve prospěch všech zúčastněných".
|
Tweet |