Společnost


POTTO Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1028Nevyřízená reklamace mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2013, před 10 lety

Jan Mertens

Znění stížnosti

Uplatnil jsem reklamaci telefonu u prodávajícího, reklamace vyřízena, telefon opraven. Opravený telefon mi prodejce zaslal poštou. Vada se opět projevila. Opět jsem tedy poslal telefon do reklamace. Prodávající mi nedal během 30 dnů žádnou zprávu. Odstoupil jsem od smlouvy pro nevyřízení reklamace a přišly mi tři opravenky na e-mail (prý se vada neprojevila a reklamace se neuznává). Mají můj telefon a peníze taky.


Produkt

Mobilní telefon


Požadované řešení

Rád bych obdržel zpět peníze za mobilní telefon, když už jsem tedy odstoupil od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému