Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.2.2016 jsem obdržel od firmy Jadako s.r.o. - Slevisko kameru do auta Full HD. Tato byla nefunkční a scházel návod k obsluze v českém jazyce. Obratem jsem kameru poslal zpět do firmy Jadako s.r.o. s žádostí o vrácení peněz. Na adresu firmy jsem navíc poslal e-mail se stížností a žádostí o vrácení peněz.
Dnes - 29.3.2016 - jsem obdržel zpět poštou zcela jinou a ne tak kvalitní kameru (pouze HD) s reklamačním listem a uznanou reklamací, avšak pro p.Zdeňka Hrabala z Napajedel! Reklamační list jsem nevyplňoval, neboť jsem chtěl v zákonné lhůtě vrátit zaplacené peníze za nepoužité a nefunkční zboží, navíc bez možnosti používání (chybějící návod k obsluze v češtině - pouze čínský). Chyba se může stát, ale nekomunikovat se zákazníkem není slušné. Na tel.čísle uvedeném na internet. stránkách mne paní slušně poslal do háje.
Pokud neobdržím zpět zaplacenou částku, předám vše obchodní inspekci. Kamera p.Hrabala je uložena u mne a odmítám za ni platit další poštovné.
|
Tweet |