Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10280Nevrácení peněz v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2016, před 8 lety

Vladimír Nosek

Znění stížnosti

Dne 29.2.2016 jsem obdržel od firmy Jadako s.r.o. - Slevisko kameru do auta Full HD. Tato byla nefunkční a scházel návod k obsluze v českém jazyce. Obratem jsem kameru poslal zpět do firmy Jadako s.r.o. s žádostí o vrácení peněz. Na adresu firmy jsem navíc poslal e-mail se stížností a žádostí o vrácení peněz.
Dnes - 29.3.2016 - jsem obdržel zpět poštou zcela jinou a ne tak kvalitní kameru (pouze HD) s reklamačním listem a uznanou reklamací, avšak pro p.Zdeňka Hrabala z Napajedel! Reklamační list jsem nevyplňoval, neboť jsem chtěl v zákonné lhůtě vrátit zaplacené peníze za nepoužité a nefunkční zboží, navíc bez možnosti používání (chybějící návod k obsluze v češtině - pouze čínský). Chyba se může stát, ale nekomunikovat se zákazníkem není slušné. Na tel.čísle uvedeném na internet. stránkách mne paní slušně poslal do háje.


Požadované řešení

Pokud neobdržím zpět zaplacenou částku, předám vše obchodní inspekci. Kamera p.Hrabala je uložena u mne a odmítám za ni platit další poštovné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému