Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

47.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (10 z 21)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#10337Vnucení výrobku a neuznání reklamace i nemožnost odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2016, před 10 lety

JANA NOVOTNÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN MÁM UŽ DESET LET ZAPLACENÝ VELKÝ KÁVOVAR KTERÝ MI DODNES NEDODALI I KDYŽ JSEM SHTĚLA ODSTOUPIT OD SMLOUVY NEBYŮO MI TO UMOŽNĚNO S TÍM,ŽE S TÍM MUSÍ SOUHLASIT OBĚ STRANY DOPLACENO TO BYLO V LISTOPADU 2003 A NAVÍC JSEM DOSTALA POZVÁNKU NA VÝLET COŽ BYLO NEZÁVAZNÉ A PRÝ NEBUDE ŽÁDNÁ PŘEDVÁDĚČKA-BYLA A BOHUŽEL JSEM NA NÍ BYLA DONUCENASI VZÍT DVA VYSAVAČE KTERÉ JSEM NECHTĚLA MŮJ ZÁJEM BYL O TAKZVANOU KACHNU BYLA NA VÝROBU PÁRY TU JSEM NEDOSTALA KÁVOVAR JSEM NECHTĚLA A ROVNOU JSEM PÍSEMNĚ VYPOVĚDĚLA SMLOUVU VE STANOVENÉ LHŮTĚ 14 DNŮ ALE BYLO MI ZDĚLENO,ŽE ONI S TÍM NESOUHLASÍ A ŽE MUSÍM TENTO KÁVOVAR ZAPLATIT STÁL 25000 JE ZAPLACENÝ CELÝ A JEŠTĚ CHTĚJÍ DALŠÍCH 10000 PO VÝLETU BYLA AKCE NA PŘEDVEDENÍ VÝROBKŮ A VNUTILI MI VYSAVAČE KTERÉ NIKDO U NÁS NECHTĚL REKLAMACI NEUZNALI A VYSAVAČE NEPŘEVZALI DALA JSEM JEDEN Z NICH DO OPRAVY A BYLO MI PO TÝDNU ZDĚLENO,ŽE JE NEOPRAVITELNÝ A DOMA JE DALŠÍ KTERÝ VYROBÍ JEN PÁRU ALE VYSÁVÁNÍ V NĚM NEJDE NEHEDĚ NA TO ŽE V SOUPRAVĚ CHYBĚLA VĚTŠINA DÍLŮ KTERÉ NA OBRÁZCÍCH BYLY ZOBRAZENY PÁROU NEVYSAJI ANI DROBEČEK JE TO TĚŽKÉ A MÁM TO POSLAT ZPĚT S TÍM,ŽE MI POŠLOU JINÝ ALE MUSÍ TO BÝT KOMPLETNÍ-ASI TĚŽKO NEDOSTALA JSEM NIC KOMPLETNÍHO JEN ZMETKY A VYSAVAČ KTERÝ SÁM VÁŽÍ PŘES CCA 6KG MÁ POŠTOVNÉ STÁT JAK MI ŘEKLI POUHÝCH 60KČ NA POŽÁDÁNÍ POŠT.DORUČOVATELKY JE VÁHA S AVIZOVANOU CENOU POSLÁNÍ K NIM MNOHEM VYŠŠÍUŽ JSEM TO VZDALA PRO JEJICH NEOCHOTO KOMUNIKOVAT JEŠTĚ BYLI VULGÁRNÍ A DALI MI EXEKUCI NA VŠE TAKŽE MUSÍM VŠE ZAPLATIT 2X TO JE CHOVÁNÍ ŽE TO NEMÁ CHYBU.NOVOTNÁ JANAMOHL BY MI NĚKDO POMOCI PROSÍM.NECHODÍM ŽIJI V KAMENICKÉM ŠENOVĚ JE TO KOPCOVITÝ TERÉN A MÁM JEN MANUÁLNÍ VOZÍK A DO KOPCŮ TO NEZVLÁDÁM.DĚKUJI.email-novotnajska@centrum.cz dodnes čekám jak se k celé věci postaví.


Požadované řešení

prosím vrácení peněz a omluvu i finanční omluvu v hodnotě 500000kč za urážky od někteých lidí této fyrmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 14:32, před 10 lety

Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že zboží bylo zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Podle § 57 odst. 1 občanského zákoníku ve znění platném v listopadu 2003 (tedy v době, kdy byla smlouva uzavřena) má spotřebitelka právo od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání, odstoupit do lhůty 7 dnů od jejího uzavření. Pokud nedošlo ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit do 1 měsíce. Nebyla-li spotřebitelka o tomto právu poučena, má může dokonce od smlouvy odstoupit do jednoho roku od jejího uzavření.

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť právo na vydání plnění z bezdůvodného obohacení se promlčí za dva roky ode dne, kdy se oprávněný dozví, že došlo k bezdůvodnému obohacení a kdo se na jeho úkor obohatil, nejpozději se však právo na vydání plnění z bezdůvodného obohacení promlčí za tři roky, a jde-li o úmyslné bezdůvodné obohacení, za deset let ode dne, kdy k němu došlo.

Spotřebitelce doporučujeme, aby vyhledala právní služby a celou věc prodiskutovala s advokátem (seznam advokátů je mimo jiné možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati). Pokud společnost nutí spotřebitele ke koupi výrobků násilím nebo pohrůžkou násilí, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 18:30, před 9 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Možnost odstoupení od kupních smluv uzavřených do 31.12.2013 upravoval tzv. starý občanský zákoník (zákon č. 40/1964 Sb., § 57). Odstoupení bylo možné do 14-ti nebo 30-ti dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud byla kupní smlouva uzavřena mimo provozovnu společnosti zapsanou v ŽR. V případě odstoupení od smlouvy by peníze zákaznice zpět obdržela do 14-ti dnů. Pokud k odstoupení v tomto termínu nedošlo nebo nebyl zákonný nárok na odstoupení od smlouvy, trvala společnost na plnění smlouvy. V případě, že by závazek kupujícího nebyl splněn, mohla být smlouva soudně vymáhána.
Konkrétně se k možnosti odstoupení, exekuce a reklamace nemůžeme vyjádřit bez uvedení čísla kupních smluv případně bez sdělení dalších identifikačních údajů o kupujícím. Kupující má možnost se na nás obrátit, dodatečně jednotlivé případy prověříme.

Kontakt na ZC:
Servisní středisko
K Vypichu 1119, 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
servis@zepter.cz
Provozní doba:
pondělí – čtvrtek: 7:30 – 16:00
pátek: 7:30 – 14:00

Informace o reklamacích a opravách
Tel.: 420 311 331 887

Náhradní díly
Tel.: 420 311 331 822
nahradnidily@zepter.cz"

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 11:51, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.