Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10357Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2016, před 6 lety

Eva Lacková

Znění stížnosti

Na internetovém portálu Zbožomat jsem 16.1.2016 objednala sadu ozdravné konopné kosmetiky za 199,- plus poštovné 99,- celkem 298,-(komplikovaně přes wousher a společnost slevisko ) vše jsem včas uhradila a čekala na zboží, po měsíci jsem se začala po zboží pídit na zákaznické podpoře tel.725433335 kam jsem se dovolala až po 3 týdnech mi bylo řečeno že zboží je u české pošty nedoručené,že si udělají reklamaci a mne zašlou nový produkt.Je Duben a nemám ani zboží ani peníze, na telefony nereagují ,když zvoní tak to nikdo nezvedá,nebo vytípnou a nebo je nedostupný.


Produkt

Sada ozdravné konopné kosmetiky


Požadované řešení

Řešením pro mne je zaslání objednaného zboží nebo vrácení peněz 298,-Kč které jsem zaslala na č.u.2700802441 K.B.2010 V.S16900812


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 11:26, před 6 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je pak povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až poté se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2016 12:26, před 6 lety

Dobrý den,
omlouváme se ale zbožomat nejsme a nespolupracujeme.
Děkujeme za pochopení.
Slevisko.cz

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2016 22:59, před 6 lety


Eva Lacková

Já Vás chápu ,ale vy pochopte také mne u Vaší společnosti Slevisko.cz jsem si objednala a zaplatila zboží a nemám nic .Pro mne je 298,- kč. nemalá částka.Prověřte si mou objednávku č.16900812 Děkuji a zpozdravem Lacková Eva

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 10:55, před 6 lety

V daném případě bude záležet, s kterým subjektem uzavřela spotřebitelka kupní smlouvu. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 09:20, před 6 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:

"Zboží po telefonických urgencích bylo dodáno."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl vyřešen.