Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10399Nedodané zboží,nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2016, před 8 lety

Radmila Hanáková

Znění stížnosti

Dne 8.2. jsem odeslala ze svého účtu částku 1045 Kč za objednané zboží,potvrzení o přijaté platbě nedošlo. Po mnoha pokusech se spojit s tímto obchodem mi bylo 24.2. emailem potvrzena platba a přislíbeno odeslání.Od té doby ze strany prodávajícího žádná reakce. Několikrát jsem psala emaily,SMS,že žádám vrácení peněz,telefonovala(uvedené číslo se mi nepodařilo kontaktovat)zbytečně. Obchod nereaguje.


Produkt

V objednávce bylo několik druhů zboží, které jsem již musela zakoupit jinde.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že jsem čekala již dva měsíce na dodání zboží,které nepřišlo, žádám navrácení částky zpět na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému