Společnost


TITAN spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

16.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 6)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#1042Reklamace hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2013, před 12 lety

Václav Mach

Znění stížnosti

Reklamoval jsem po čtvrté hodinky zakoupené u společnosti Top Time - internetová stránka www.toptime.cz. Předchozí, resp. třetí reklamace, byla na rozdíl od dvou předchozích formálně zamítnuta, ovšem fakticky byla uznána, protože prodejce hodiny opravil. Čtvrtá reklamace byla také zamítnuta, ovšem o jejím výsledkem jsem nebyl vyrozuměn v zákonné 30 denní lhůtě.


Produkt

Pánské hodinky v hodnotě 7.000 Kč


Požadované řešení

Požaduji výměnu za nové hodinky, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2013 10:06, před 12 lety

V případě, že je reklamace zamítnuta, ale i přes to je provedena oprava nebo výměna (jako by tomu bylo u reklamace uznané), jedná se o disimulovaný právní úkon.
Zároveň je prodejce povinný informovat spotřebitele do 30 dnů o vyřízení reklamace dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Při nevyřízení reklamace včas náleží spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:18, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.