Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 66)

#10420Špatná - nekvalitní komunikace s konferenciérkou TV BARANDOV RYCHLA HRA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2016, před 10 lety

Zdeněk Rain

Znění stížnosti

Dobrý den než se mi podaří vyplnit všechny požadované položky,je dávno po soutěži!!!!Volal jsem Barandov rychlá hra v 14.14hod.Já konferencyerku dobře a zřetelně ona mě zřejmě né.Vkaždém případě můj typ byl správný tedy
obrázek č.1Na svém tel.mám nastavení-neukáže číslo volajícího.


Produkt

chybná komunikace - nekvalitní


Požadované řešení

Požaduji vyplacení slíbené částky za správný typ .(50 000Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 09:11, před 10 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 15:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.