Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:450
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

21.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (95 z 450)

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Uvedená procenta vychází z 18 hodnocení od spotřebitelů help

#10423Nedopečené pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2016, před 10 lety

Šárka Petrovičová

Znění stížnosti

Dlouhodobě prodáváte na Lužinách uvnitř úplně nedopečené pečivo, které je lepší že zdravotních důvodů nejíst. Jedná se o skoro všechny druhy, př. bagety, bulky, celozrnné atd. Nevím, jak ostatní, ale my už nakupujeme v pekárně.


Produkt

Pečivo že zmraženého polotovaru


Požadované řešení

Dopékání pečiva, lepší kontrola!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 08:04, před 10 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (pečivo) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí ve stížnosti jmenovaných potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 15:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.