Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (13 z 820)

#10446Westerfield

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2016, před 10 lety

Veronika Eliášová

Znění stížnosti

Zrušení objednávky


Produkt

Objednávka holícího strojku po telefonu


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 08:54, před 10 lety

Pokud spotřebitelka odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží zašle na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a pokud bude mít spotřebitelka důkaz o jejím zaslání - dodejku, kterou může prokázat zaslání dopisu, rovněž i kopii dopisu o odstoupení, pak lze tvrdit, že řádně odstoupila od kupní smlouvy se společností Westerfield. Kopii dopisu a podací lístek je třeba si dobře uschovat. Pokud by společnost Westerfield v budoucnu poslala ještě další zásilky, bude mít spotřebitelka důkaz, že smlouva byla zrušena.

Vzhledem k faktu, že se jedná o společnost Westerfield International AG, je dobré odstoupení poupravit i v tom směru, že do něj spotřebitel dopíše, že si nepřeje zasílání jakýchkoli produktů od této společnosti ani v budoucnu. Tento dovětek je podstatný zejména z toho důvodu, že předmětná společnost má ve svých všeobecných obchodních podmínkách zakomponováno opětovné zasílání zboží.

V případě, kdy si spotřebitel nepřeje být ze strany společnosti ani v budoucnu kontaktován, je možné k odstoupení přidat i žádost o odstranění osobních údajů z databáze.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky. I kdyby společnost zásilku nepřebírala, bude se zásilka považovat dle výše uvedeného ustanovení za došlou třetí pracovní den po odeslání. Vyhýbání se přebírání poštovních zásilek totiž zákon nepromíjí a odesilatelům pomáhá stanovením domněnky, že zásilka doručena byla.

Pokud by spotřebitelce přesto přišel další balíček od této společnosti, je nutné nahlížet na něj jako na neobjednané plnění podle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takový balíček nemusí spotřebitelka přebírat, platit ani vracet. Doporučujeme však pro předcházení budoucím sporům zaslat společnosti doporučeně a s dodejkou dopis Odmítnutí neobjednaného plnění, ke kterému přiloží kopii učiněného odstoupení od smlouvy a kopii dodejky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2016 17:56, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.