Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 114)

#10494Odmítnutí svezení do určené zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 10 lety

Filip Smižík

Znění stížnosti

Řidička autobusu společnosti BusLine a.s. my odmítla nástup do autobusu kvůli tomu že jsem chtěl jet do zastávky ve které má dle jízdního řádu stavět. A poté mně skoro seřvala za to že nejezdím mýstní autobusovou dopravou.


Produkt

jízdní řád 743/530743 zamýtnuta zastávka kořenov odb.


Požadované řešení

Úprava jízdního řádu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 12:33, před 10 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 10:43, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.