Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10511Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 8 lety

Eva Tesařová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží a prodávající jej poslal společností Geis.Dne 14.4.2016 mi přišla zpráva, že druhý den zásilku dostanu.Druhý den mi přišla ještě SMS zpráva, že balík dnes 15.4.2016 dostanu. Ve 12,50 mi volal řidič, že veze balík .Čekala jsem až do 18,00 a balík nikde, telefon řidič nebral.V sobotu jsem zjistila , že na sledování zásilek je uvedeno- nebyli doma.Jsem v in.důchodu a jsem doma.Dnes ráno 18.4.2016 mi volal dispečer jestli budu doma a nejlépe abych přijela do Vimperka ( 27 km od nás) nebo do Prachatic (45 km od nás) aby nemusel řidič tak daleko.Zeptala jsem se ho jestli si dělá legraci, mám zaplacenou dopravu, na balík čekám od pátka a ještě tohle. Podala jsem písemnou stížnost a zavolala na tel. pro zákazníky. Po chvilce mi pani volala zpět- balík nebude ani dnes , protože jej dispečer NENALOŽIL. Prý řek, že nejsem dnes doma.Tak to je síla.
Co se s tím dá dělat? Balík je zaplacený a dispečer uznal, že ho nedostanu.
Děkuji Tesařová


Produkt

číslo balíku 04170352039


Požadované řešení

Co se dá dělet když mi vozí balík už 5 dní po Jižních Čechách a dispečer usoudil , že balík nedostanu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému