Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží a prodávající jej poslal společností Geis.Dne 14.4.2016 mi přišla zpráva, že druhý den zásilku dostanu.Druhý den mi přišla ještě SMS zpráva, že balík dnes 15.4.2016 dostanu. Ve 12,50 mi volal řidič, že veze balík .Čekala jsem až do 18,00 a balík nikde, telefon řidič nebral.V sobotu jsem zjistila , že na sledování zásilek je uvedeno- nebyli doma.Jsem v in.důchodu a jsem doma.Dnes ráno 18.4.2016 mi volal dispečer jestli budu doma a nejlépe abych přijela do Vimperka ( 27 km od nás) nebo do Prachatic (45 km od nás) aby nemusel řidič tak daleko.Zeptala jsem se ho jestli si dělá legraci, mám zaplacenou dopravu, na balík čekám od pátka a ještě tohle. Podala jsem písemnou stížnost a zavolala na tel. pro zákazníky. Po chvilce mi pani volala zpět- balík nebude ani dnes , protože jej dispečer NENALOŽIL. Prý řek, že nejsem dnes doma.Tak to je síla.
Co se s tím dá dělat? Balík je zaplacený a dispečer uznal, že ho nedostanu.
Děkuji Tesařová
číslo balíku 04170352039
Co se dá dělet když mi vozí balík už 5 dní po Jižních Čechách a dispečer usoudil , že balík nedostanu
|
Tweet |