Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (13 z 820)

#10523Zrušení dodávky holítek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 10 lety

Martin Gottald

Znění stížnosti

Dobrý den,

má přítelkyně před nějakou dobou telefonicky uzavřela dohodu se společností Westerfield. Už nějakou dobu jí chodí holítka z této společnosti. Ze začátku je i používala, ale v tuto chvíli je to jen na obtíž a chtěli by jsme rozvázat tuto dohodu.

Jak jsem se již dočetl, nejlepší cestou je doplacení posledních účtů a poslání doporučeného dopisu na adresu společnosti na Praze 2.

Mám k tomu však jednu otázku. U této společnosti je vedena pod nesprávným Příjmením. Takže balíčky chodí na správnou adresu, ale ženě která tu v podstatě vůbec nebydlí. A proto když budu sepisovat dopis o odstoupení tak musím použít její pravé jméno nebo jméno na které je zasílám baliček?

Potřeboval by jsem to jen pro upřesnění, aby jsem se nedostal do nějaké situace klamání sprostředkovatele. A nedošlo kupříkladu v nejhorším zasílání dvou zásilek na naší adresu.

Předem děkuji
Martin Gottwald


Produkt

Good shave


Požadované řešení

Chtěl by jsem poprosit o vzor dopisu, který by jsem mohl společnosti poslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 09:52, před 10 lety

Je potřeba se ohradit vůči zkomolení jména a trvat na jeho opravě, nikoliv argumentovat například tím, že zásilka není určena pro spotřebitelku. Společnost má totiž vedle zkomoleného příjmení nebo i křestního jména, telefonní číslo, adresu bydliště a samozřejmě i nahrávku s hlasem spotřebitele Tyto další údaje stačí k tomu, že je spotřebitel jako strana smlouvy (telefonické objednávky) dostatečně identifikován. Chyby v psaní nejsou platnosti smlouvy na újmu dle § 578 občanského zákoníku.

Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení (vysvětlení zkomolení příjmení), adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Doporučujeme spotřebiteli společnost kontaktovat a případné písemnosti odeslat na následující adresu společnosti: Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Veškeré písemnosti doporučujeme si okopírovat pro svoji potřebu a zasílat jako doporučený dopis s dodejkou, z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2016 12:01, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.