Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#10537Nevyřešená reklamace - překročená lhůta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2016, před 8 lety

Adéla Nergerová

Znění stížnosti

Koupila jsem si telefon od firmy Arol.cz, přes internetový eshop na podzim roku 2014 a vše bylo v pořádku, telefon fungoval až do prosince roku 2015, poté jsem ho dala do reklamace, byl mi vrácen o týden později než je reklamační lhůta, což jsem přežila s tím, že tedy telefon bude fungovat, ale telefon hned po zapnutí opět nefunkční, poslala jsem tedy ihned zpět a od 23.2. telefon stále nemám, což jsou nyní již dva měsíce, firmu urguji každý den, ale buď bez odpovědi nebo odbití, že telefon bude za týden, jejich týden trvá už měsíc.
Chtěla jsem po nich vrácení peněz, to mi paní Procházková - co vyřizuje reklamace, napsala, že jsem o prodloužení lhůty dodání věděla a podobně, vymýšlí si, že zjistili další závady, proto to trvá tak dlouho.
Opravdu bych byla ráda, kdyby se mi vrátil telefon, popřípadě peníze.


Produkt

telefon THL 4400


Požadované řešení

Ráda bych obdržela plně funkční telefon, protože jsem s ním byla až do reklamace spokojená, pokud telefon nezle vrátit ve stavu, kdy ho budu moci plně využívat, tak bych ráda vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému