Společnost


Lázeňská cestovní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10546Odmítnutí posunutí termínu pobytu v lázních

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2016, před 8 lety

Olga Jelínková

Znění stížnosti

Koupila jsem rodičům k vánocům poukaz na lázeňský pobyt v termínu 20.-23.4.2016. Maminka v neděli 17.4. večer ulehla s horečkou, hned v pondělí ráno jsem volala do lázní, popsala jim situaci, a poprosila, zda by bylo možné termín posunout, vzhledem k neočekávanému akutnímu onemocnění maminky. Paní mi řekla, že by to neměl být problém, ať si maminka nechá napsat potvrzení od lékaře. Maminka má akutní zánět dolních cest dýchacích a antibiotika. Z lázní se mi ozvali, že jim je líto, ale termín posunout nemohou, a pokud neseženeme náhradníky a rodiče na pobyt nenastoupí, peníze propadnou. Dnes jsem poslala e-mailem znovu prosbu o posunutí termínu, oskenované lékařské potvrzení, a zatím žádná reakce.


Produkt

Lázeňský pobyt ,,Třeboňské osvěžení,, v ceně 8743,- Kč


Požadované řešení

Posunutí termínu pobytu.
Rodiče se do lázní velmi těšili, akceptovali bychom jakýkoli volný termín, klidně v létě, na podzim.......


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému