Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem rodičům k vánocům poukaz na lázeňský pobyt v termínu 20.-23.4.2016. Maminka v neděli 17.4. večer ulehla s horečkou, hned v pondělí ráno jsem volala do lázní, popsala jim situaci, a poprosila, zda by bylo možné termín posunout, vzhledem k neočekávanému akutnímu onemocnění maminky. Paní mi řekla, že by to neměl být problém, ať si maminka nechá napsat potvrzení od lékaře. Maminka má akutní zánět dolních cest dýchacích a antibiotika. Z lázní se mi ozvali, že jim je líto, ale termín posunout nemohou, a pokud neseženeme náhradníky a rodiče na pobyt nenastoupí, peníze propadnou. Dnes jsem poslala e-mailem znovu prosbu o posunutí termínu, oskenované lékařské potvrzení, a zatím žádná reakce.
Lázeňský pobyt ,,Třeboňské osvěžení,, v ceně 8743,- Kč
Posunutí termínu pobytu.
Rodiče se do lázní velmi těšili, akceptovali bychom jakýkoli volný termín, klidně v létě, na podzim.......
|
Tweet |