Společnost


NS Hotel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10581Neodpovídající služby, ublížení na zdraví

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2016, před 8 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

Telefonický požadavek před nástupem na hotel: balkon a výhled na město. Ani jedno splněno. Příplatek za výhled do špinavého dvora. Balkon přislíben v pátém patře, s výtahem do čtvrtého. Katastrofální následky po baňkové masáži bez poučení (možno doložit). Kuřárna otevřena až od 17 hod. Při příchodu do vstupní haly je všude silně cítit cigaretový zápach. V pokoji žádný stolek, prohnilá okna bez možnosti se opřít. Společné koupelna s toaletou bez větrání, rozbité. Toaletní papír na zemi, držák na zdi uzamčen. Sprcha-žádný tlak a voda odpoledne jen vlažná. Procedury : první den žádná,druhý a třetí den 3 a poslední den,kdy se opouštěl hotel byly 4 procedury. Kontaktoval jsem hotel, setkal jsem se pouze s arogancí !


Produkt

Hotel Romania


Požadované řešení

finanční satisfakce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému