Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10609Reklamace - vrácené vouchery

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2016, před 8 lety

Martin Solařík

Znění stížnosti

Dne 4.11.2015 jsme si zakoupily tři slevové vouchery na kalendáře. Po upozornění ze strany výrobce kalendářů, že je slevový portál "Berslevu" nesolventní, jsme okamžitě zažádali o zrušení zakoupených voucherů a vrácení zaplacené částky.
Dne 28.11.2015 jsme obdrželi e-mail, že náš požadavek byl vyřízen a peníze nám vrátí "co nejdříve" na náš účet. Od té doby nám na upozorňování a dotazy k vrácení částky odpovídají, že musí prověřit a spárovat všechny reklamace, aby nedošlo k vyplácení na obou stranách... (toť poslední odpověď z 1.3.2016) Celkem posláno 5 e-mailů.
Do dnešního dne nebyly peníze vráceny.


Produkt

3x voucher na měsíční kalendář formátu A3


Požadované řešení

Vzhledem k potvrzení vyřízení žádosti na vrácení voucherů a jejich neuplatnění čekáme na vrácení zaplacené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému