Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.2.2016 jsem sem podávala stížnost, že jsem zakoupila voucher na jízdu obrněným transportérem ale nemohla jsem ho u spol. bighummer využít, že berslevu neproplácí jim jejich jízdy a mám se tedy obrátit na berslevu. Ty na mé emaily vůbec nereagovali, až když jsem podala výše uvedenou stížnost sem, tak mi napsali následující:
Dobry den.
V tuto chvili stale probiha audit spolecnosti Rabator, s.r.o.
Jako novy vlastnik jsem dal za ukol predevsim proverit a sparovat vsechny reklamace zakazniku s dluznymi castkami u partneru. Aby nedochazelo k vyplaceni na obou stranach. Vzhledem k tomu, ze se jedna o desitky tisic polozek, tak je to casove velmi narocny proces. Toto jeste nejakou dobu potrva, proto prosime o strpeni. Verime vsak, ze v prubehu unora nejpozdeji brezna by melo dojit k vyjasneni vsech dat a situace. Nasledovat bude navrh na reseni a pripadne kompenzace zakazniku.
Dekujeme za trpelivost a jsme s pozdravem
Konstantin Ciuntu, jednatel spolecnosti Rabator, s.r.o.
Již několikrát jsem jim psala další emaily s dotazy co se tedy bude dít, jelikož je konec dubna a stále se nic neděje. Ale opět bez odezvy, nikdo není schopen mi odpovědět. Ráda bych už tuto situaci vyřešila a měla klid od celé společnosti Rabator a hlavně abych měla své peníze u sebe.
Děkuji.
Jizda obrněným transportérem u spol. Bighummer. Kod : 1498106-9935
Chtěla bych zpět své peníze když už je to více jak rok co jsem si kupon zakoupila.
|
Tweet |