Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#10714Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2016, před 8 lety

Tomáš Macháček

Znění stížnosti

Dobrý den, společnost Euronics neuznala reklamaci notebooku. Reklamoval jsem v únoru zakoupený notebook Lenovo. Monitor má barvy zkreslené dožluta - např. jindy bílá stránka Google má na tomto notebooku na pozadí bílou barvu výrazně zkreslenou právě dožluta. Pracuji s grafickými programy a potřebuji aby byly barvy na monitoru správné, při porovnání dvou notebooků vedle sebe je zřejmé, že všechny barvy nejsou věrně zobrazeny - jsou všechny opět dožluta. Při první reklamaci byl ze servisu vydán protokol ohledně opravy operačního systému (měl údajně neustále padat a sekat se, což se doma nikdy nestalo), ohledně monitoru nebylo ve zprávě ze servisu ani slovo, závada zůstala. Po druhé reklamaci jsme žádali vyjádření k provedeným úkonům v první reklamaci a opět upozornili na barvy monitoru, tentokrát však byla reklamace zamítnuta s tím, že se závada "neprojevila". Existuje nějaký postup jak přimět servis k opravě? Notebook jsem měl doma jen chvíli a už druhý měsíc je na reklamacích a nikam to zřejmě nevede. Nevím, jestli hraje roli že byl zakoupen ještě před uplynutím lhůty 6 měsíců, která byla v internetových diskuzích uváděna jako pro spotřebitele výhodnější z hlediska nesplění jakosti výrobku. Děkuji za odpověď! S pozdravem Tomáš Macháček


Produkt

Notebook Lenovo IdeaPad G70-80


Požadované řešení

Oprava, výměna zboží, kvůli ztrátě důvěry ve výrobek by bylo vítané i vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému