Společnost


BARX ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1072Neplnění prodloužené záruky na 5 let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 10 lety

Ivan Pavlíček

Znění stížnosti

V červnu 2011 telefonicky nahlášena závada na čidle venkovní teploty.
29.3.2012 jsme telefonicky reklamovali a SMSkou doplňovali údaje.
31.8.2012 přes kontaktní formulář na webu jsme opakovali hlášení závady a dostali potvrzení mailem:
Závada: venkovní čidlo často ukazuje nesprávně vyšší teplotu. Závadu jsem poprvé hlásil v červnu 2011. Podruhé jsem hlásil závadu 29.3.2012 a SMSkou doplňoval údaje B6MC02-TC3.3 a VC:8031 na tlf. 733 734 742. Zatím nikdo nepřijel.
Následovaly další telefonáty, maily a SMS kde byly dodatečně nahlášeny závady:
- kapající potrubí
- žádost o kontrolu nemrznoucí směsi, která se už 4 roky dotlakovává pitnou vodou.

Podle bodu VII.8. se zhotovitel zavazuje přijet na místo instalace do 24 hodin od nahlášení poruchy a k jejímu neprodlenému odstranění.


Produkt

Tepelné čerpadlo BAX 11D vč. akumulační nádrže, boileru, regulace


Požadované řešení

Neprodlená oprava čidla, kapajícího potrubí, kontrola a případné doplnění nemrznoucí směsi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému