Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu 2011 telefonicky nahlášena závada na čidle venkovní teploty.
29.3.2012 jsme telefonicky reklamovali a SMSkou doplňovali údaje.
31.8.2012 přes kontaktní formulář na webu jsme opakovali hlášení závady a dostali potvrzení mailem:
Závada: venkovní čidlo často ukazuje nesprávně vyšší teplotu. Závadu jsem poprvé hlásil v červnu 2011. Podruhé jsem hlásil závadu 29.3.2012 a SMSkou doplňoval údaje B6MC02-TC3.3 a VC:8031 na tlf. 733 734 742. Zatím nikdo nepřijel.
Následovaly další telefonáty, maily a SMS kde byly dodatečně nahlášeny závady:
- kapající potrubí
- žádost o kontrolu nemrznoucí směsi, která se už 4 roky dotlakovává pitnou vodou.
Podle bodu VII.8. se zhotovitel zavazuje přijet na místo instalace do 24 hodin od nahlášení poruchy a k jejímu neprodlenému odstranění.
Tepelné čerpadlo BAX 11D vč. akumulační nádrže, boileru, regulace
Neprodlená oprava čidla, kapajícího potrubí, kontrola a případné doplnění nemrznoucí směsi.
|
Tweet |