Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Navštívily nás doma 2 slečny a přesvědčily nás, že když jim podepíšeme smlouvu, tak budeme mít levnější elektřinu, že se pro nás nic nezmění, zálohy budeme platit eonu jako dosud. Nakonec jsme s přítelem podlehli a smlouvu jsem 30.10.2015 podpesala. Změna v dodávce elektřiny měla být až od 1.7.2016. Později jsme zjistili, že by to pro nás výhodné nebylo, protože u eonu máme výhodnou cenu s bonusy a 17.2.2016 jsem poslala žádost na Bohemia energy o ukončení smlouvy. Protože zatím k žádným dodávkám elektřiny nedošlo, tak mě ani nenapadlo, že by nám firma mohla účtovat poplatek. Navíc v prohlášení zákazníka a poučení o jeho právech a povinnostech je výslovně tučně uvedeno: Zákazník má právo bez sankcí odstoupit od smlouvy ve lhůtě 5 dní před zahájením dodávky elektřiny. Firma na výpověď nijak nereagovala a teprve po dvou urgencích jsem obdržela 29.4.2016 ukončení smlouvy s vystavením smluvního poplatku. Následne 2.5.2016 mi byla doručena faktura na deaktivační poplatek ve výši 6.050,- Kč. Tato faktura má splatnost 5.5.2016, tedy 3 dny od doručení. Do uvedené společnosti jsem několikrát telefonovala, přítel jim volal 29.4.2016, byl ubezpečen, že deaktivační poplatek byl stornován a nic platit nemáme. Volala jsem i na Eon, kde mi bylo sděleno, že neví nic o tom, že bychom měli přecházet k Bohemia Energy, smlouvu si nevyžádali. 2.5.2016 a následující dny mi bylo na zákaznické lince sděleno, že jejich kolega se spletl a deaktivační poplatek musíme v každém případě uhradit a dokonce mi bylo vyhŕožováno vymáhací agenturou ještě před datem splatnosti uvedené faktury.
stornování deaktivačního poplatku
|
Tweet |