Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#10856Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2016, před 8 lety

Tadeáš Kráľ

Znění stížnosti

Dne 27.4.2016 jsem koupila a tedy zaplatila matraci Tampa a do dnešního dne není toto zboží dovezeno z centrálního skladu a tedy nemám ani peníze ani zboží.Již několikrát jsem tuto zakázku urgovala telefonicky na prodejnu kde jsem matraci kupovala.Neustále slibují že už to bude.


Požadované řešení

Velké časové prodlení nastalo ze strany dodavatele,tedy považuji za slušnost dodat mi matraci na adresu domů na jejich náklady.Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému