Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#10913Nedodaná obývací stěna ALFA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2016, před 8 lety

Michaela Kadlecova

Znění stížnosti

Dne 6.5.2016 jsem si on-line objednala a ihned zaplatila obývací stěnu za akční cenu 5.698Kč(včetně dopravy).Tentýž den mi rovněž byla potvrzena transakce a expedice.Dopravu měla na starosti přepravní spol.Geis.
18.5. jsem kontaktovala zák.linku Okay s tím,že mi stále nedorazila má objednávka.Paní Kateřina,se kterou jsem mluvila mi řekla,že z jejich strany chyba není,že se musím obrátit na dopravce.Volala jsem tedy dopravci Geis,kde mi bylo řečeno,že zboží nebylo převzato s tím,že mi bylo voláno a následně i doručováno zboží na mou adresu."Nikdo mi nevolal",řekla jsem,načež jsme i s jistou paní ověřovaly mé tel.č.Následně jsme ale zjistily,že udaná tel.čísla byla 2,ovšem jedno bylo správné,druhé špatné.Paní mi řekla,že zadanou objednávku převzali už se špatnýmtel.č.,že je možné,že mi na to špatné bylo voláno a že vidí na počítači,že se zboží vrací a dokonce že zboží bylo poškozené...Odkázala mě opět na prodejce,že chyba je na jejich straně ,protože zadali 2tel.čísla.Zřejmě mi bylo voláno na to špatné..
Opět jsem tedy volala zák.linku Okay s tím,že hovor přijala jiná paní..Řekla jsem jí,že jsem jim před chvilkou volala,a zda bych mohla opět mluvit s p.Kateřinou,že už ví o co jde,abych nemusela celou záležitost opět vysvětlovat.Nezapomněla jsem podotknout,že mě to volání sem a tam stojí peníze(zák.linky jsou placené) a tak mi paní řekla,že se mi p.Kateřina ozve,ale že momentálně hovoří.Když se mi po chvilce dovolala,oznámila jsem jí,že jsem volala na Geis,a že mi řekli,že chybovali v Okay tím,že zadali 2tel.kontakty,z toho 1chybný.Zeptala jsem se,co tedy s tím?Jak budeme celou situaci řešit?Paní mi řekla,že mám provést novou objednávku-což se mi 2x nelíbilo(opět vše znova...opět čekat...navíc objednávala jsem za cenu,za kterou již zboží nemají-je dražší o necelé 3.000Kč),navíc mi to přišlo hloupé....řekla jsem jí,at mi ji pošlou znova a ona řekla,že takhle to prostě nejde.Že mi vrátí peníze a musím znova zboží objednat.Mimochodem když jsem se zeptala,kdy mi pošlou mé peníze zpět,řekla mi 14dní.To už se mi vůbec nelíbilo!Proč musím čekat 14dní na peníze,pak budu zase objednávat,jo?Prý ,že si mohu objednat ihned,ještě než mi přijdou peníze.Načež jsem paní řekla,že nemám momentálně další peníze na novou objednávku.
Následující den mě napadlo,že skočím do kamenné prodejny Okay za vedoucím,aby mi pomohl situaci vyřešit.Šla jsem kol.11h.Pan vedoucí tam nebyl,tak že prý mi zkusí pomoct zaměstnanci.Když jsem jim vše řekla,jeden zaměstnanec se toho ujal.Shodou okolností tam byl i řidič od Geis,kterého se ten pán,co jsem s ním tu věc řešila zeptal,zda on náhodou nevezl objednávku na mou adresu.A náhodou vezl.Prý mi zkoušel volat 2x a prý jsem byla nedostupná...Pán z Okay mi řekl,že zavolá a že se mi pak ozve na muj tel.Šla jsem na odpolední,řekla jsem mu,že po 13h. at mi už nevolá,že pracuji ve službách.V ten den se již nikdo z Okay neozval.Druhý den jsem marně dopoledne čekala na telefon,ale nic.Opět jsem vyrazila osobně do kamenné prodejny.Pan vedoucí tam opět nebyl.Nechala jsem si zavolat toho pána,který se toho ujal.Řekla jsem mu:"Vy jste na mě zapomněl,ne?"Načež on že ne,že jsem řekla,že po 13h.nebudu na tel...neměla jsem slov...proč mi tedy nedal vědět druhý den dopoledne?Otevírací dobu mají od 9.00.???Když jsem se ho zeptala co tedy zjistil,řekl mi,že musím jedině odstoupit od smlouvy.Ihned mi nabízel ,že to spolu sepíšeme a že tedy do 14dnů od podepsání mi přijdou zpět mé peníze na účet.Myslela jsem,že vyskočím z kůže!"Jiné řešení není,tohle se mi vážně nelíbí!",řekla jsem.Pán mi odpověděl,že jiná situace by to byla,kdybych objednala u nich v kamennéprodejně.Odpověděla jsem:"Koukala jsem,ale vy ji na skladě nemáte,mají ji jen v centrálním skladu."
Pán nevyřešil vůbec nic,akorát mě obral o čas.Ještě v ten den jsem si našla jiné tel č.na Okay a volala jsem tam.Paní mě nechala vypovídat(celý příběh znova), a pak mi řekla,že jsem se dovolala na recepci,že mi bohužel nepomůže,že mě chápe,a že se mám obrátit na zákaznickou linku..Řekla jsem jí,že tam jsem již volala,ale stále opakovala,že mi bohužel nepomůže,že mě chápe.Žádala jsem ji o kontakt na někoho nad ní.. samotného ředitele,ale vůbec nechtěla nic řešit a řekla mi,že od toho je zákaznická linka.
Nejraději bych to dala do televize,protože tohle jednání je opravdu HNUS.
Snad se dočkám pomoci jak tuto situaci vyřešit!!O zboží mám stále zájem,ale za cenu,kterou jsem již zaplatila.Není mou vinou,že Okay a Geis mají mezi sebou BORDEL...Nebo kde se vlastně stala chyba??Proč mi nedal nikdo vědět třeba mailem,že zboží nebylo přebráno,že se vrací,že mě nezastihli???Ale nikdo nic!


Produkt

Č.OBJ.99 16 76 16 03 Okay -obývací stěna Alfa led Geis č.zakázky 613 5000202691


Požadované řešení

Stačilo by mi,kdyby ke mně zboží dorazilo za cenu,kterou jsem již zaplatila.Také by bylo hezké,kdyby mi byla nabídnuta třeba sleva 30% na další nákup-jako kompenzace...nebo nějaká jiná omluva za způsobené potíže.Také pracuji s lidmi jako OSVČ,vím moc dobře,jak se při dnešní konkurenci k zákazníkovi chovat a hýčkat si ho,aby neutekl ke konkurenci...


D Ě K U J I


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému