Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10917Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2016, před 8 lety

Miroslav Vašica

Znění stížnosti

OBDRŽEL JSEM SLOŽENKU-PRÝ UPOMÍNKA za objednané zboží.JÁ SI NIC NEOBJEDNÁVAL, NIC-ŽÁDNÉ ZBOŽÍ JSEM NEDOSTAL, NIC JSEM NA POŠTĚ NEPŘEBÍRAL ANI NEPODEPISOVAL. NA ADRESE-na kterou prý zboží posílali--BYDLÍM TEPRVE 4 MĚSÍCE.ZAJÍMALO BY MNĚ --JAK A KDE TYHLE FIRMY ZÍSKÁVAJÍ ADRESY LIDÍ S TÍM, ŽE HNED PŘIDĚLÍ ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO (PŘITOM JÁ ANI NEVÍM O KTEROU FIRMU SE JEDNÁ).
VOLAL JSEM NA UVEDENÉ ČÍSLO ZÁKAZNICKÉHO SERVIEU, VŠE JIM ŘEKL A ŽÁDAL ABY MI UŽ NIKDY NIC NEZASÍLALI, ŽE NEBUDU PLATIT ZA NĚCO CO JSEM NEDOSTA.PANÍ MI V TELEFONU SLÍBILA, ŽE PTÝ TU OBJEDNÁVKU STORNUJE A ŽE NIC TEDA PLATIT NEMUSÍM A NEBUDU.(BYlo mi přiděleno zákaznické číslo 353402, faktura č.9228164)POKUD SE TOTO BUDE OPAKOVAT--NAHLÁSÍM TOTO POLICII--NEBOŤ TO JE V TAKOVÉM PŘÍPADĚ ZNEUŽITÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ A TIHLETI BUDOU MUSET VYSVĚTLIT ODKUD ZÍSKALI MOJI NOVOU ADRESU.


Produkt

prý se mělo jednat o nějaké holící břity--říkala mi paní v telefonu.Já mám holicí strojek, břity nepoužívám.


Požadované řešení

CHCI PÍSEMNÉ VYROZUMĚNÍ, ŽE TA JEJICH UPOMÍNKA A VŮBEC CELÝ TEN NESMYSL BYLA STORNOVÁNA A JEJICH VYJÁDŘENÍ ŽE JIŽ MI NIKDY NIC POSÍLAT NEBUDOU BEZ MÉHO VYROZUMĚNÍ A SOUHLASU.NO A TAKY CHCI VĚDĚT KDE ZÍSKALI TU MOJI ADRESU--OD KOHO??!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému