Společnost


NANA Interactive s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1095Nevrácené peníze za nedodadané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 7 lety

Eliška Slabová

Znění stížnosti

27.11.2012objednana zdobicka na portalu Mistrslev.28.11po zaplaceni mi byl jím zaslan kupon.prosinec urgovani u p.Marcely Zinger Jablonec n.N,ktera mela zdobicku poslat.V lednu jsem se od ni dovedela,ze od mistrslev nedostala penize.18.1.2013 omluva od Mistrslev,p.Tomase Formanka a zaslano cislo meho uctu kam maji vratit mnou zaplacenou castku.Po 4 urgenci kdy mi penize nedosly,odkaz na hl.vedouciho IGORA ČORDU 3 urgence opet poslano mé mob.cislo a cislo uctu.dalsi urgence 5.4.2013 mi hl.ved.pry penize poslal,zadala jsem aby mi poslal kopii kdy a jak,to poslal abych to eventuelne mohla reklamovat nebo aby se podival,zda se mu nevratily penize zpet.JIŽ NEODPOVEDEL,ani kdyz jsem mu asi 3x poslala email z dotazem jak to vyresime.Nakonec 15.4.2013 jsem to vzdala.Take jsem posilala tuto zkusenost s inter.portalem na ČT,sice mi odpovedeli,ze se na to nejaky redaktor podiva,ale nevi zda si ho vybere jako reportaz do poradu.Nevybral asi to pro ně byla nízká častka (219Kc)


Produkt

zdobící a plnící sada


Požadované řešení

Vrácení peněz (219Kč)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2013 13:40, před 7 lety

V případech, kdy je objednáváno u poskytovatele přes slevový portál záleží dle práva České republiky, kdo je poskytovatel a jaký mezi sebou má portál s poskytovatelem vztah. V případě, že by byl slevový portál zprostředkovatelem, je prodejce odpovědný za poskytnutí zboží.
V případě, že nebylo zboží poskytnuto ani v přiměřené lhůtě, má spotřebitel nárok dle § 517 občanského zákoníku na odstoupení od smlouvy. Dle § 48 občanského zákoníku jsou strany povinné vydat si vzájemně poskytnuté plnění. V tomto případě by se jednalo o vyplacení uhrazené finanční částky spotřebiteli. Pokud se tak nestalo v přiměřené lhůtě, má nyní spotřebitel krom samotné pohledávky i nárok na úrok z prodlení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 12:45, před 6 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, že obchodník není registrován v České republice, doporučujeme kontaktovat zároveň Evropské spotřebitelské centrum.


Eliška Slabová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 12:45, před 6 lety

Hodnocení: