Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obdržela jsem 19.5.2016 dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o. kde jednatel společnosti P. Černý dopisem neoprávněně vymáhá náklady vzniklé s neodebráním údajně objednaného zboží! S dopisem jsem se obrátila na svého právníka aby mi v této věci pomohl, jelikož odmítám hradit 490.- (za balné, poštovné). Zásilku jsem nepřevzala, jelikož k mému udivení jsem si vyhledala záporné hodnocení a několik stížností od ostatních uživatelů, což jsem i po druhém telefonátu zmínila operátorovi a že balíček Zubní kartáček za 1990.- odmítám i s prosbou aby mi nic neposílal a vymazal můj kontakt!.... Tímto Vás žádám o stornování tohoto poplatku a o vymazání mého telefoního čísla! Doufám, že bude vše vyřešené a nebudu muset dále postupovat. Byla bych nucena vše předat Policii ČR, ČOI, sdružení ochrany spotřebitelů, finančnímu úřadu, živnostenskému úřadu, a dalším institucím. Přijde mi nepřípustné takhle lidi okrádat a vyhrožovat jim... Přesně tohle jsem jim poslala emailem a doufám, že se to kladně vyřeší! Jinak vážně budu nucena postupovat jinak! Děkuji Alžběta Lukášová
Stornování požadovaného neoprávněného poplatku
|
Tweet |