Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10958Neoprávněné vymáhání poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2016, před 8 lety

Alžběta Lukášová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obdržela jsem 19.5.2016 dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o. kde jednatel společnosti P. Černý dopisem neoprávněně vymáhá náklady vzniklé s neodebráním údajně objednaného zboží! S dopisem jsem se obrátila na svého právníka aby mi v této věci pomohl, jelikož odmítám hradit 490.- (za balné, poštovné). Zásilku jsem nepřevzala, jelikož k mému udivení jsem si vyhledala záporné hodnocení a několik stížností od ostatních uživatelů, což jsem i po druhém telefonátu zmínila operátorovi a že balíček Zubní kartáček za 1990.- odmítám i s prosbou aby mi nic neposílal a vymazal můj kontakt!.... Tímto Vás žádám o stornování tohoto poplatku a o vymazání mého telefoního čísla! Doufám, že bude vše vyřešené a nebudu muset dále postupovat. Byla bych nucena vše předat Policii ČR, ČOI, sdružení ochrany spotřebitelů, finančnímu úřadu, živnostenskému úřadu, a dalším institucím. Přijde mi nepřípustné takhle lidi okrádat a vyhrožovat jim... Přesně tohle jsem jim poslala emailem a doufám, že se to kladně vyřeší! Jinak vážně budu nucena postupovat jinak! Děkuji Alžběta Lukášová


Požadované řešení

Stornování požadovaného neoprávněného poplatku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému