Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11021Neoprávněné vymáhání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2016, před 8 lety

Soňa Kudláčová

Znění stížnosti

Dobrý den,
můj tatínek (r. nar. 1933!) obdržel dopis od společnosti Expres inkaso s.r.o. ve stejném znění jako již několik stěžujících si zde:
... Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní službou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku... atd.

Je přesvědčen, že o této záležitosti s nikým nemluvil (není zde uvedeno ani datum telefonátu pro jasnost případu a možnost ověřit si telefonát ve svém vlastním výpisu hovorů!) a žádný kurýr ho nekontaktoval ani u domu nezazvonil (mimochodem t.č. nemá na podobné obchody myšlenky, protože se léčí po operaci rakoviny, chrup má kompletně umělý a zjednodušeně řečeno si vystačí s kelímkem a vodou, neřeší nějaké "zubní balíčky")!
Snažili jsme se dohledat nějaké telefonní číslo a celou záležitost si objasnit, ale bez výsledku, jen několik společností s r.o., kde je jednatelem p. Černý, nedávno založených, ale žádný telefonický kontakt.

Je také s podivem, ze které databáze získal potřebné kontakty. Tatínek tedy žádá o zrušení celé záležitosti a nevymáhání výše uvedených poplatků.
Požaduje také vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
Prosím o radu, jak se účinně bránit.

Zdraví
S. Kudláčová, dcera kontaktovaného adresáta


Produkt

"balíček pro zdraví chrupu" - nic bližšího v informačním dopise nestoji


Požadované řešení

Žádáme o zrušení celé záležitosti a nevymáhání výše uvedených poplatků.
Požadujeme také vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému