Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
můj tatínek (r. nar. 1933!) obdržel dopis od společnosti Expres inkaso s.r.o. ve stejném znění jako již několik stěžujících si zde:
... Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní službou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku... atd.
Je přesvědčen, že o této záležitosti s nikým nemluvil (není zde uvedeno ani datum telefonátu pro jasnost případu a možnost ověřit si telefonát ve svém vlastním výpisu hovorů!) a žádný kurýr ho nekontaktoval ani u domu nezazvonil (mimochodem t.č. nemá na podobné obchody myšlenky, protože se léčí po operaci rakoviny, chrup má kompletně umělý a zjednodušeně řečeno si vystačí s kelímkem a vodou, neřeší nějaké "zubní balíčky")!
Snažili jsme se dohledat nějaké telefonní číslo a celou záležitost si objasnit, ale bez výsledku, jen několik společností s r.o., kde je jednatelem p. Černý, nedávno založených, ale žádný telefonický kontakt.
Je také s podivem, ze které databáze získal potřebné kontakty. Tatínek tedy žádá o zrušení celé záležitosti a nevymáhání výše uvedených poplatků.
Požaduje také vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
Prosím o radu, jak se účinně bránit.
Zdraví
S. Kudláčová, dcera kontaktovaného adresáta
"balíček pro zdraví chrupu" - nic bližšího v informačním dopise nestoji
Žádáme o zrušení celé záležitosti a nevymáhání výše uvedených poplatků.
Požadujeme také vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
|
Tweet |