Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

59.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (65 z 109)

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Uvedená procenta vychází z 43 hodnocení od spotřebitelů help

#11068Deaktivační poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2016, před 10 lety

Mariusz Konarski

Znění stížnosti

Dobrý den,byl jsem zákazníkem zmíněné společnosti Bohemia energy.Oslovila mě jiná dodavatelská společnost Right Power Energy s nabídkou lepších dodavatelských podmínek na plyn a elektřinu.Přistoupil jsem na změnu dodavatele a podepsal jsem plnou moc na zrušení smlouvy u Bohemia Energy.Asi po měsíci mě kontaktovala paní s Bohemia Energy,která mi začala rozmlouvat výpověď u jejich společnosti BE.Nabídla mi ještě lepší cenu elektřiny a plynu i s bonusy.Samozřejmě se mi nabídka líbila a paní od BE mi po telefonu řekla,že se nemusím o nic starat,že společnost BE se o všechno postará v můj prospěch,akorát musím podepsat plnou moc na zrušení výpovědi u BE,plnou moc mi zaslali poštou.Paní,která mě přemluvila se chovala velmi obětavě a vstřícně,že se o vše postará,dala mi kontakt na sebe v případě problémů.Plnou jsem podepsal a odeslal na BE s tím,že vše proběhne hladce a bez toho,abych byl stíhán za porušení smluvních podmínek.Měl jsem smlouvu s BE na dobu neurčitou.Po nějaké době mi přišel dopis do RIGHT POWER ENERGY s kalendářem na zálohy za plyn a elektřinu.Hned jsem kontaktoval zmíněnou paní od BE a ona mi řekla,že Right Power Energy nerespektoval zrušení výpovědi s tím,ať jí už nevolám a odkázala mě s problémem na zákaznickou linku BE.Jenže měsíc na to mi přišel dopis od BE s fakturou na uhrazení deaktivačního poplatku s celkovou částkou 12 100,- Poplatek jsem zaplatil,cítím se poškozený,BE nejednala v můj prospěch a neoprávněně se obohatila.Rád bych věděl,kdo pochybil a jestli měli právo vymáhat po mě nějaké sankce.Přece paní,která toto vyřizovala,mě ujišťovala,že o vše se postarají a myslel jsem,že nebudu poškozený.


Produkt

dodávka plynu a elektřiny


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2016 13:25, před 10 lety

Zaměstnankyně společnosti jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupkyně a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje. Pokud spotřebitel postupoval v souladu s pokyny, které mu udělila zaměstnankyně společnosti, nemůže společnost po spotřebiteli žádat poplatek, který byl vystaven v souvislosti se zrušením smlouvy (řádná výpověď smlouvy byla vzata zpět na základě dohody se zaměstnankyní; pokud by tomu tak nebylo, nevznikl by nárok na smluvní poplatek).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 14:46, před 9 lety

Dobrý den, pane Konarski,

je mi velice líto, ale podle dostupných informací se nepodařilo dohledat Váš zákaznický účet v informačním sytému dodavatele.

Prosím o doplnění některého z identifikačních údajů, aby bylo možné uvedený požadavek ověřit.

Děkuji za pochopení a spolupráci.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2016 13:23, před 9 lety


Mariusz Konarski

Dobrý den ,pani Schneidrová
Prosim o napsani , ktere udaje vam
chybi .
S pozdravem
Konarski.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 14:33, před 9 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2016 13:29, před 9 lety

Dobrý den, pane Konarski,

prosím o uvedení čísla Smlouvy, čísla zákaznického účtu, případně číslo odběrného místa.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2016 19:03, před 9 lety


Mariusz Konarski

Dobrý den pani Schneiderová.
Moje zákaznicke čislo je 7105684629.
Doufam, že teď už nebudou problemy s vyřešenim meho problemu.
Přeji hezky den.
Konarski

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 09:16, před 9 lety

Dobrý den, pane Konarski,

na základě kontroly Vašeho zákaznického účtu jsem zjistila, že Váš smluvní vztah se společností BEE byl předčasně ukončený k datu 31.1.2016 ze strany jiného dodavatele a to i přes nesouhlas se změnou dodavatele ze strany společnosti BEE. Nový dodavatel nerespektoval zamítavé stanovisko a ani nesouhlas se změnou dodavatele a k datu 1.2.2016 odběrné místa odregistroval prostřednictvím systému OTE.

Váš nový dodavatel je od 1.2.2016 společnost RIGHT POWER ENERGY.

Jak jste byl písemně informován, došlo k převzetí části podniku společnosti RIGHT POWER, a.s. společností BEE. Vzhledem k této skutečnosti se rozhodla společnost BEE v rámci vstřícných kroků na sankci dále netrvat a smluvní poplatek ve výši 12 100 Kč bude v plné výši stornován.

Kolegové ze zákaznické linky se s Vámi spojí a dohodnou způsob vrácení finančních prostředků.

Věřím, že celá situace bude vyřešena především k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 08:46, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 08:54, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.