Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#11080OKAY s.r.o.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2016, před 8 lety

Michal Kováč

Znění stížnosti

Dobrý den, 05.11.2015 jsem si u Okay elektro koupil GPS TomTom Start 25 Europe za 3316kč, nějakou dobu jsem ji nepoužíval a měl zabalenou v originální krabici, asi před měsícem jsem ji chtěl zaktualizovat a připravit na dovolenou, Aktualizace co měla být u firmy TomTom doživotně zadarmo nefungovala, tak jsem se obrátil na technickou podporu TomTom a ty mi řekli, že ji mám poslat na reklamaci. 10.05.2016 jsem žádal o výměnu, protože bylo jasné, že se jedná a špatně vyrobený kus , reklamace uznána 3.6 špatná baterka a Softvér, po převzetí výrobku jsem zjistil že se ztratila 16GB pamětová karta, ochranné folie někdo dal pryč a bylo jasně vidět, že přístroj je poškrábaný a montovaný ze starších dílů, proto jsem ho ihned vrátil na prodejnu. GPS byla nová, kdybych chtěl poškrábané a poničené zboží, tak si ho koupím někde v bazaru


Požadované řešení

vrácení peněz, výměna za nové zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému