Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#11123Nepřipojení objednaných služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2016, před 8 lety

Lukas Dolezal

Znění stížnosti

Dobrý den, 24.5.2016 byla objednána služba internetu + televize. Termín připojení byl staneoven na 26.5.2016, technik přijel sdělil mi že je třeba napojit asi 20m kabelu a že to dnes neudělá, že si mi někdo "přístí týden" ozve. Nikdo se neozval. Několikrát jsem volal do společnosti kde mi vždy bylo sděleno že již bylo zaurgováno připojení a že se jistě někdo brzy ozve. Nikdo se neozval. Dnes je 10.6.2016 (17 dní od objednání) a stále se nikdo neozval. Vzhledem k tomu že interent potřebuji k zaměstnání je tato situace velmi nepříjemná.

Děkuji Doležal


Produkt

Internet 100+ Televize Horizon Komfort +


Požadované řešení

Co nejrychlejší dodání služeb a sleva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému