Společnost


František Veselovský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11166Nekvalitní výmalba pokoje - nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2016, před 8 lety

David Šugárek

Znění stížnosti

Ve dnech 3. a 4. 11. 2015 pan František Veselovský vymaloval pokoj v našem bytě. Při odchodu nám pan Veselovský zanechal špachtli a štětec s tím, že kdyby výmalba začala praskat, máme si to opravit. Stěny v pravé části pokoje skutečně začaly praskat a loupat se. Kromě prasklin a trhlin jsou zde i mapy se strupovitými výstupky, oprýskaná malba a další nerovnosti povrchu. Obrátili jsme se proto na pana Veselovského s reklamací nejdříve telefonicky, poté co opakovaně sliboval, že se na to přijde podívat, a nestalo se tak, zaslal jsem mu dne 23. 11. 2015 poštou doporučeně s dodejkou uplatnění práva z vadného plnění (reklamaci), ve kterém jsem jej požádal:
- jako zhotovitele ve smyslu § 2615 odst. 2 ve spojení s § 2107 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, o opravu (stěny v této části pokoje se budou muset seškrábat a znovu vymalovat), a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

- zároveň ve smyslu § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu, a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

- o poskytnutí platebního dokladu na částku 2.450,- Kč, kterou pan Veselovský stanovil a kterou jsme mu zaplatili.

Text reklamace spolu s fotkami závad jsem panu Veselovskému téhož dne zaslal také e-mailem. Doporučený dopis s dodejkou se mi vrátil jako nevyzvednutý.

V pátek 27. 11. 2015 ráno mi pan Veselovský zavolal, že může v ten samý den k nám přijít. Omluvil jsem se, protože jsme právě odjížděli s manželkou pryč. Pan Veselovský reagoval, že celý následující týden má plno. Jako jednu z možností jsem navrhl panu Veselovskému i možnost vrácení poměrné části finanční částky, kterou jsme mu zaplatili. Pan Veselovský řekl, že si to promyslí a ozve se. Do dnešního dne se však již neozval.

Skutečnost, že pan Veselovský u nás provedl výmalbu může dosvědčit i má žena, která byla během obou dnů společně se mnou výmalbě přítomna. Dále mohu doložit sms, kterou jsem dne 2. 11. 2015 zaslal panu Veselovskému a ve které jsem potvrdil mou předchozí telefonickou objednávku včetně uvedení adresy našeho bytu a specifikace požadované práce. Dále můžeme doložit 2 sms, které zaslal pan Veselovský mé ženě dne 13. 11. 2015. V první sms uvedl, že zavolá později, ve druhé napsal:“Zatím to nevidím dobře, určitě na vás dojde. Bohužel se mi to protáhlo. Kdyby to vyšlo na víkend, dám vědět. A kdyby ne, tak se ozvu příští týden někdy z kraje. Zatím hezký den. Veselovský.“

Pan Veselovský nevydal na vyžádání doklad se všemi náležitostmi; nevystavil doklad o přijetí reklamace (ačkoliv jsem jej o to písemně požádal) ani o tom, jakým způsobem reklamaci vyřídil; nevyřídil reklamaci do 30 dnů.

David Šugárek


Produkt

viz výše


Požadované řešení

vrácení peněz (reklamace nebyla vyřešena do 30 dnů)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému