Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve dnech 3. a 4. 11. 2015 pan František Veselovský vymaloval pokoj v našem bytě. Při odchodu nám pan Veselovský zanechal špachtli a štětec s tím, že kdyby výmalba začala praskat, máme si to opravit. Stěny v pravé části pokoje skutečně začaly praskat a loupat se. Kromě prasklin a trhlin jsou zde i mapy se strupovitými výstupky, oprýskaná malba a další nerovnosti povrchu. Obrátili jsme se proto na pana Veselovského s reklamací nejdříve telefonicky, poté co opakovaně sliboval, že se na to přijde podívat, a nestalo se tak, zaslal jsem mu dne 23. 11. 2015 poštou doporučeně s dodejkou uplatnění práva z vadného plnění (reklamaci), ve kterém jsem jej požádal:
- jako zhotovitele ve smyslu § 2615 odst. 2 ve spojení s § 2107 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, o opravu (stěny v této části pokoje se budou muset seškrábat a znovu vymalovat), a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
- zároveň ve smyslu § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu, a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
- o poskytnutí platebního dokladu na částku 2.450,- Kč, kterou pan Veselovský stanovil a kterou jsme mu zaplatili.
Text reklamace spolu s fotkami závad jsem panu Veselovskému téhož dne zaslal také e-mailem. Doporučený dopis s dodejkou se mi vrátil jako nevyzvednutý.
V pátek 27. 11. 2015 ráno mi pan Veselovský zavolal, že může v ten samý den k nám přijít. Omluvil jsem se, protože jsme právě odjížděli s manželkou pryč. Pan Veselovský reagoval, že celý následující týden má plno. Jako jednu z možností jsem navrhl panu Veselovskému i možnost vrácení poměrné části finanční částky, kterou jsme mu zaplatili. Pan Veselovský řekl, že si to promyslí a ozve se. Do dnešního dne se však již neozval.
Skutečnost, že pan Veselovský u nás provedl výmalbu může dosvědčit i má žena, která byla během obou dnů společně se mnou výmalbě přítomna. Dále mohu doložit sms, kterou jsem dne 2. 11. 2015 zaslal panu Veselovskému a ve které jsem potvrdil mou předchozí telefonickou objednávku včetně uvedení adresy našeho bytu a specifikace požadované práce. Dále můžeme doložit 2 sms, které zaslal pan Veselovský mé ženě dne 13. 11. 2015. V první sms uvedl, že zavolá později, ve druhé napsal:“Zatím to nevidím dobře, určitě na vás dojde. Bohužel se mi to protáhlo. Kdyby to vyšlo na víkend, dám vědět. A kdyby ne, tak se ozvu příští týden někdy z kraje. Zatím hezký den. Veselovský.“
Pan Veselovský nevydal na vyžádání doklad se všemi náležitostmi; nevystavil doklad o přijetí reklamace (ačkoliv jsem jej o to písemně požádal) ani o tom, jakým způsobem reklamaci vyřídil; nevyřídil reklamaci do 30 dnů.
David Šugárek
viz výše
vrácení peněz (reklamace nebyla vyřešena do 30 dnů)
|
Tweet |