Společnost


OlzaLogistic, v.o.s.
domácí textil

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1124Výměna záclony

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 10 lety

Zdenka Zelenková

Znění stížnosti

Dne 24.7.2013 jsem si u této firmy objednala 3 ks záclon. Během 14 dnů mi byla zásilka doručena na dobírku. Po vyzkoušení jsem se telefonicky domluvila na výměně 1 ks záclony (BOLIWIA 300x140cm) za větší (BOLIWIA 400x160cm) + doplatek a záclonu poslala zpět. V druhé polovině září jsem dostala záclonu Boliwia 400 x 140cm, kterou jsem opět poslala zpět a od té doby stále čekám. 4x jsem byla telefonicky ujištěna, že mi dají vědět na email. adresu. Na dotazy, které posílám na jejich email. adresu, mi neodpovídají. Pokud mi záclonu nevymění, chtěla bych vrátit alespoň peníze. Jsem majitelka malého obchodu s keramikou a reklamace či výměna zboží je pro mne naprostou součástí obchodu. Nechápu to. Předem Vám děkuji za radu, jak tuto situaci řešit. S pozdravem Zdenka Zelenková


Produkt

vrácená záclona BOLIWIA 300 x 140 cm, vyměnit za Boliwia 400 x 160 cm + doplatek


Požadované řešení

výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému