Společnost


GASTROMANIA CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11258Neumožnění odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2016, před 8 lety

Tomáš Skok

Znění stížnosti

Dobrý den, koupil jsem si koš jako spotřebitel číslo faktury: 20161807 koš mi přešel ale rozbitý, tak jsem za 3 dny koš zabalil a odeslal zpátky, že je koš rozbitý a že odstupuji od smlouvy. Dal jsem jim možnost mi poslat nový koš za 600 Kč nebo poslat peníze, že jim nechci dělat problémy, ale chci za svoje peníze nerozbitý koš, ale oni se semnou nechtějí vůbec bavit že jsem souhlasil s obchodními podmínkami tím to pro ně končí. - jsem ochoten se s nimi soudit jde mi o princip ne o peníze.

Na což mi přišla odpověď od obchodu:

Dobrý den,
dnes tj. 22.6.2016 nám byla doručena zásilka s rozbitým odpadkovým košem (ALDA 20l černý) s přiloženým dopisem k reklamaci a výměně na nový kus.
Z důvodu porušení obchodních podmínek, konkrétně bodu 6.5., se kterými jste po vytvoření objednávky souhlasil, Vám tuto žádost zamítáme.
Informace o nutnosti nahlásit poškození zásilky jste také obdržel e-mailem při potvrzení odeslání zásilky, a je to také uvedeno na lepicích páskách kterými jsou balíky polepeny.

Moje poznámky: Argumentují bodem 6.5 který je podle mého názoru v rozporu s tím, co je dle zákona možné si do obchodních podmínek dát a tím pádem jsou obchodní podmínky neplatné.

Také mi po uzavření našeho obchodu neposlali obchodní podmínky na email což ze zákona také musí aby si nemohli vesele měnit podmínky na webu a já neměl žádné práva.

Také mají staré obchodní podmínky několik důležitých věcí jim tam chybí takže si také myslím, že mám prostě právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu protože mají protizákonné a tudíž neplatné podmínky.

Prostě mi poslali rozbitý koš a argumentují svými protizákonnými obchodními podmínkami a nechtějí mi vrátit peníze nebo poslat nový koš.

Prosím pomozte rád bych věděl kdo je tedy v právu jestli ten co pošle rozbitý koš nebo ten kdo jej koupí.


Produkt

Odpadkový koš pedálový 20 l, černý ALDA Freedom


Požadované řešení

Výměna koše za nerozbitý nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému