Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#11301Bezdůvodné stržení částky a zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 8 lety

Václav Gleitz

Znění stížnosti

Dobrý den, ke konci dubna, jsem se zaregistroval na be2 seznamce, měli akci v rozmezi 120-130 Kč přesnou částku již nevím na jeden měsíc VIP. najednou jsem zjistil že mi prodloužili členství na 3 měsíce když jsem se díval na profil na jejich webu kde bylo napsáno že mne prodloužili účet v den 21/05/2016. Ani mě nepřišel email, že by se profil prodloužil na 3 měsíce. 24.6.2016 jsem chtěl VIP a učet zrušit, ozval se pouze robot, že prý musím na papír napsat své jméno, přijmení, datum založení účtu, vlastnoruční podpis a toto vše naskenovat a poslat na email.. Podíval jsem se dnes na svůj bankovní účet a zničehonic aniž bych něco kupoval mě strhli částku 2247Kč. v pátek tj. 24.6.2016 akurát jak jsem chtěl zrušit účet. Prosím pomozte mi aby mě vrátili částku a zrušili VIP a účet.
Mockrát děkuji za snahu a za odpověď


Požadované řešení

Vracení peněz, zrušení VIP a účtu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému