Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Alza.cz jsem v srpnu 2015 zakoupila mobilní telefon Samsung Galaxy J1 společně s Pojištěním proti rozbití a krádeži na 1 rok. V červnu 2016 se stala následující událost, kterou zaznamenala operátorka od Alza.cz:
Zákaznice jela na koni a psala SMS, kun z niceho nic uskocil do strany a telefon jí upadnul na zem(asfalt) - prasklé ochr. sklo téměř po celé ploše, oděrky na pravém a levém dolním rohu. Telefon je plně funkční. Nehrozí poranění.
BNP Paribas Cardif Pojišťovna plnění pojistné události zamítla s odůvodněním, že se jedná o poškození z nedbalosti vzhledem k sdělenému popisu okolností, že zařízení bylo používáno při jízdě na koni, při kterém se podle pojišťovny předpokládá vyšší riziko pádu.
Podle mého názoru se pojištění na tuto událost vztahuje. Mobilní telefon je zařízení používané ke komunikaci, popřípadě rychlému přivolání pomoci, proto ho používám v ochranném pouzdře i při samostatných vyjížďkách v přírodě.
Oprava mobilního telefonu. V případě nemožnosti opravy proplacení částky z kupní ceny telefonu.
|
Tweet |