Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11341Zamítnutí pojistné události - náhodné poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2016, před 8 lety

Zuzana Fialová

Znění stížnosti

U společnosti Alza.cz jsem v srpnu 2015 zakoupila mobilní telefon Samsung Galaxy J1 společně s Pojištěním proti rozbití a krádeži na 1 rok. V červnu 2016 se stala následující událost, kterou zaznamenala operátorka od Alza.cz:

Zákaznice jela na koni a psala SMS, kun z niceho nic uskocil do strany a telefon jí upadnul na zem(asfalt) - prasklé ochr. sklo téměř po celé ploše, oděrky na pravém a levém dolním rohu. Telefon je plně funkční. Nehrozí poranění.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna plnění pojistné události zamítla s odůvodněním, že se jedná o poškození z nedbalosti vzhledem k sdělenému popisu okolností, že zařízení bylo používáno při jízdě na koni, při kterém se podle pojišťovny předpokládá vyšší riziko pádu.

Podle mého názoru se pojištění na tuto událost vztahuje. Mobilní telefon je zařízení používané ke komunikaci, popřípadě rychlému přivolání pomoci, proto ho používám v ochranném pouzdře i při samostatných vyjížďkách v přírodě.


Požadované řešení

Oprava mobilního telefonu. V případě nemožnosti opravy proplacení částky z kupní ceny telefonu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému