Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11346Čekám na doručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2016, před 6 lety

Tomáš Michálek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Balíček od In Time asi nikdy nedorazí. A ještě se vymlouvají a lžou ve sledování zásilek, které je na jejich webu.

Jak můžou uvádět tyto informace, které se nezakládají na pravdě!!!

30.6.2016 19:45 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)
30.6.2016 10:12 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení Telefon na kurýra +420739529736
30.6.2016 07:48 Zásilka přijata na depo INTIME z převozu mezi depy
29.6.2016 09:38 Nedoručeno pro pozdní příjezd kamionu (!)
28.6.2016 19:21 Zásilka vydána k převozu mezi depy Praha
28.6.2016 19:14 Zásilka přijata na depo INTIME
28.6.2016 17:29 Zásilka vrácena na depo INTIME Brno 60
28.6.2016 14:32 Zásilka převzata kurýrem INTIME u odesilatele
28.6.2016 09:10 Přeprava objednána, data k zásilce přijata

Do 21:00 jsem čekal, že se kurýr ozve a nic! Když mu zavolám na číslo, které mám od In Time z mailu tak se kurýr nestačil divit a sám mi řekl, že je od 17 hodin doma!!! Já jsem doma celej den a žádný kurýr ani nevolal ani nenapsal SMSku a ani nezvonil na můj zvonek, tak jak je tedy možné že uvádí v Track&Trace že mě nezastihl!!!

Ohledně svého balíčku se s In Time dohaduji už 2 dny.

Hezký den Michálek Tomáš Žlutice


Produkt

Číslo zásilky 4D000002318 Referenční číslo 11596232. Příkazce Jana Prokšová, OdesílatelJPříkazceJana Prokšová OdesílatelJana Prokšová Uhřice 23 Velké Opatovice, 679 63 Jana Prokšová Uhřice 23 Velké Opatovice, 679 63


Požadované řešení

Dodat balík, na který marně čekám a neuvádět lživé informace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 10:35, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 21:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.