Společnost


Aleš Titlbach

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11376Neakceptování zákonů při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2016, před 8 lety

Marie Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den,
26.5.2016 jsem zakoupila několik kusů oblečení, po vyprání jsem zjistila, že u jednoho trika je přešití lemu mimo švu a tudíž je díra u krku. Triko jsem zaslala k reklamaci 14.6.2016 s tím, že jsem výslovně žádala, že reklamované triko si nepřeji opravovat, ale vyměnit za nový kus.
Přesto mě bylo zasláno zpět triko opravené. Dle OZ dle paragrafu 616 mám právo na výměnu věci.
"(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. "
Po mailové korespondenci aby uvedli věc na pravou míru, mě pouze odkázali sem.


Produkt

p.triko Acm Armand red rekl. list 16/2375


Požadované řešení

Výměna za nový kus


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému