Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11400Neuznání plnění: Náhodného poškození telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2016, před 8 lety

Miloš Gruškovský

Znění stížnosti

-Dne 19.6.2016 vypadl synovi na balkoně ve 2 patře z kapsy u košile telefon HTC one mini 8.Vše nahlášeno na pojišťovnu po cca 10 dnech zamítavá odpověď, "že věděl nebo mohl vědět že pokud ponechá přístroj v kapse je předvídatelné jeho poškození- nejedná se tudíž o náhodné poškození".
-Telefon byl zakoupen ve značkové prodejně T-Mobile kde nám bylo nabídnuto pojištění "Pro jistotu" , které řeší různá náhodná poškození (pád, krádež, zničení).
-Pojištovnu jsem kontaktoval s námitkami na jejich e-mailové adrese pro stížnosti již dvakrát, z jejich strany zatím žádná odpověď.
-Navíc poškozený neopravitelný přístroj automaticky Ekologicky likvidují a platbu za pojištění dále inkasují.
-Společnost T-Mobile dává nyní od všeho ruce pryč a směruje nás pouze na pojišťovnu , i když produkt a smlouva byla sjednána u nich na prodejně jejich zaměstnankyní.


Produkt

Pojištění pro jistotu


Požadované řešení

1) Pojistné plnění náhradou škody ,která mi vznikla pojistnou událostí kterou jsem řádně nahlásil a ve které jsem v dobré víře věřil a doufal při uzavírání celého pojištění.
2) T-Mobile by měl přestat tento produkt nabízet neboť se jedná jen o vytáhnutí peněz ze zákazníků a jelikož se jedná o produkt jiné společnosti tím jejich starost končí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému