Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
-Dne 19.6.2016 vypadl synovi na balkoně ve 2 patře z kapsy u košile telefon HTC one mini 8.Vše nahlášeno na pojišťovnu po cca 10 dnech zamítavá odpověď, "že věděl nebo mohl vědět že pokud ponechá přístroj v kapse je předvídatelné jeho poškození- nejedná se tudíž o náhodné poškození".
-Telefon byl zakoupen ve značkové prodejně T-Mobile kde nám bylo nabídnuto pojištění "Pro jistotu" , které řeší různá náhodná poškození (pád, krádež, zničení).
-Pojištovnu jsem kontaktoval s námitkami na jejich e-mailové adrese pro stížnosti již dvakrát, z jejich strany zatím žádná odpověď.
-Navíc poškozený neopravitelný přístroj automaticky Ekologicky likvidují a platbu za pojištění dále inkasují.
-Společnost T-Mobile dává nyní od všeho ruce pryč a směruje nás pouze na pojišťovnu , i když produkt a smlouva byla sjednána u nich na prodejně jejich zaměstnankyní.
Pojištění pro jistotu
1) Pojistné plnění náhradou škody ,která mi vznikla pojistnou událostí kterou jsem řádně nahlásil a ve které jsem v dobré víře věřil a doufal při uzavírání celého pojištění.
2) T-Mobile by měl přestat tento produkt nabízet neboť se jedná jen o vytáhnutí peněz ze zákazníků a jelikož se jedná o produkt jiné společnosti tím jejich starost končí.
|
Tweet |